یحیی رحیمی

آپدیت 4.3 بازی Fortnite با افزودن چرخ خرید و بهبودهای دیگر منتشر شد

یحیی رحیمی 10 خرداد 1397 بدون دیدگاه
796 بازدید

آپدیت جدیدی از بازی Fortnite منتشر شده است و نسخه بازی را به 4.3 می‌رساند. این نسخه از آپدیت پای وسایل نقلیه را به بازی اضافه می‌کند ولی وسیله نقلیه اضافه‌شده آن چیزی نیست که فکرش را می‌کنید! وسیله نقلیه جدید یک چرخ خرید فروشگاهی است که دیدن آن در بازی بسیار خنده‌دار است.

وب‌سایت رسمی Fortnite Battle Royale اعلام کرده است که آپدیت 4.3 به‌طور رسمی منتشرشده است و برای نصب آن نیاز به دانلود یک گیگابایت آپدیت هستید و این حجم برای نسخه‌های کنسول و PC یکسان است. نحوه استفاده از چرخ خرید اضافه‌شده نیز کمی پیچیده است و بسیاری از وب‌سایت‌ها برای استفاده از آن دستورالعمل‌هایی منتشر کرده‌اند. این دستگاه به فرد اجازه می‌دهد که در پشت بنشیند و آن را هل دهد و همچنین فرد دیگری نیز در داخل آن قرارگرفته و وظیفه تیراندازی و از پا درآوردن بازیکنان دیگر را دارد.

جدا از اضافه شدن اولین وسیله نقلیه بازی، تغییرات دیگری نیز در پچ 4.3 بازی ایجادشده است که گفتن آن خالی از لطف نیست. گفته می‌شود که قارچ‌های جدیدی در نقشه بازی اضافه‌شده‌اند که در مناطق جنگلی بازی قرارگرفته‌اند و حدود 5 عدد به سپر محافظ شما اضافه می‌کند. ماشین‌های فروش خودکار نیز دیگر توسط بمب‌های کنترلی نابود نمی‌شوند و ثابت باقی می‌مانند. در صورت افتادن از چرخ‌های خرید صدمه خواهید دید.

حالت جدیدی به نام Blitz V2 اضافه‌شده است که سلاح‌های قدرتمندی را به همراه دارد و همچنین طوفان اصلی بازی نیز در این حالت زودتر از بقیه حالات نزدیک می‌شود و خود را نشان می‌دهد. این تمامی تغییرات جدی بازی در نسخه 4.3 بود. چالش هفته 5 Fortnite نیز شروع‌شده است و می‌توانید با شرکت در آن جوایز خوبی را کسب کنید. نظر شما در مورد چرخ خرید اضافه شده چیست؟

منبع: USGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.