Detroit Become Human
یحیی رحیمی

فهرست فروش هفتگی: Detroit Become Human به صدرنشینی God of War پایان داد

یحیی رحیمی 10 خرداد 1397 1 دیدگاه
1,029 بازدید

بالاخره آخرین آمار فروش هفتگی بازی‌های ویدیویی منتشر شد. این آمار منتهی به تاریخ 26 ماه می میلادی است و نکات جالبی را درون خود گنجانده است. آماری فروش‌ بازی‌های ویدیویی انگلستان توسط وب‌سایت Gfk-Chart-Track منتشر می‌شود و چندین سال است که نقشی اساسی در بررسی میزان فروش بازی‌ها داشته است. این هفته اما بازی Detroit Become Human موفق به شکست صدرنشینی‌های پیاپی God of War شد.

این اولین هفته‌ای است که Detroit Become Human منتشر می‌شود و موفقیت خوبی برای این بازی محسوب می‌شود. این دهمین بازی استدیوهای سونی است که به چنین رکوردی دست پیداکرده است. مقام دوم را بازی State of Decay 2 به خود اختصاص داده است و Dark Souls Remastered نیز بعدازآن و مقام سوم را به دست آورده است. FIFA 18 حدود 59 درصد افزایش رشد فروش داشته است و دلیل آن نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال است.

این بازی نیز مقام چهارم را کسب کرده است و مدت زیادی است که از بین 10 بازی پرفروش هفته خارج نشده است و موفقیت بسیار عالی برای کمپانی EA است. یکه‌تاز ما God of War اما این هفته را بد تمام کرد و بعد از 6 هفته پیاپی صدرنشینی بالاخره از تخت طلایی خود سقوط کرد و به مقام پنجم رسید. God of War توانسته بود که رکورد صدرنشینی The Last of Us مخصوص PS3 را جابه‌جا کند.

Far Cry 5 در جایگاه ششم قرار دارد و بعدازآن نیز Overwatch: Game of the Year Edition قرار دارد. جایگاه کسب‌شده این بازی به لطف قیمت 15 پوندی تعیین‌شده بوده است. Destiny 2 رشد خوبی را با قرار گرفتن در مقام هشتم داشته است و این در حالی است که Fallout 4 در جایگاه نهم قرار دارد. بازی دیگر عرضه‌شده این هفته نیز Space Hulk است که کار خود را با قرار گرفتن در مقام نوزدهم آغاز کرده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Erfan

    مهمان

    سلام
    واسه پی سی هم هست؟

    پاسخ دهید