Detroit Become Human
یحیی رحیمی

برای نصب Detroit: Become Human به 41.4 گیگابایت فضا نیاز دارید

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
4,742 بازدید

Detroit: Become Human از تازه‌ترین بازی‌های در حال انتشار است. این بازی داستان ربات‌هایی را به نمایش می‌گذارد که از کمپانی سازنده خود فرار می‌کنند و به دنیای بیرون پناه می‌آورند. در این میان مشکلات زیادی برای این ربات‌ها اتفاق می‌افتد که گیم پلی روان و جذابی را ایجاد کرده است. این بازی ساخته استدیو Quantic Dream و کارگردان آن، David Cage است و به نظر بسیار جذاب و طوفانی به نظر می‌رسد.

این استدیو تابه‌حال بازی به این بزرگی توسعه نداده است و این حجم از کیفیت اما روی فایل اصلی بازی نیز تأثیر گذاشته است. سایز فایل نصبی بازی حدود 41.4 گیگابایت است که حجم بزرگی برای چنین بازی است. شاید بتوان گفت که این بازی یکی از حجیم‌ترین عنوان‌های مخصوص سونی تابه‌حال باشد. البته این عدد منطقی نیز به نظر می‌رسد زیرا که Detroit یکی از گران‌ترین و پر جزئیات ترین بازی استدیو Quantic Dream است.

این حجم گفته‌شده، دقیقاً همان اندازه‌ای است که باید روی کنسول PS4 خود آزاد کنید. این فضا البته زیاد نیست و اگر بازی را پیش‌خرید نیز کرده باشید، به‌طور خودکار دانلود آن شروع خواهد شد. البته باید خاطرنشان کرد که برای خرید نسخه‌های فیزیکی و دیسک بازی نیز باید همین میزان فضا روی سیستم خود خالی کنید. تنها چند روز تا انتشار Detroit: Become Human باقی‌مانده است و بر اساس گفته‌ها این بازی در تاریخ 25 می و به‌طور اختصاصی برای کنسول Play Station 4 منتشر خواهد شد.چند هفته پیش بود که توسعه بازی به پایان رسید و توسعه دهنده بازی برای ایجاد هیجان نیز دمو بازی را منتشر کرد که به بازیکنان اجازه بازی مرحله اولیه را می داد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.