playstation 4 controller
یحیی رحیمی

آپدیت 5.55 کنسول PS4 منتشر شد : بهبود عملکرد کلی دستگاه

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
2,026 بازدید

آپدیت جدید کنسول پلی‌استیشن 4 منتشرشده است و عملاً هیچ‌گونه ویژگی بزرگ و خاصی به همراه ندارد. این آپدیت، نرم‌افزار کنسول را به 5.55 ارتقا می‌بخشد و بر اساس نکات منتشر یافته آپدیت، تنها عملکرد کلی سیستم را ارتقا می‌بخشد و حتی مشخص نیست که این بهبود عملکرد در کدام بخش‌های کنسول انجام‌گرفته است و چگونه است. سونی تنها به گفتن بهبود عملکرد سیستم نرم‌افزاری بسنده کرده است.

اگر به‌طور خودکار قادر به دریافت این آپدیت نیستید، می‌توانید در بخش Settings و سپس System Software Update به دانلود این به‌روزرسانی بپردازید. قابلیت دانلود و نصب این آپدیت از طریق حافظه USB نیز وجود دارد که برای دانلود این آپدیت می‌توانید از اینجا به انجام آن بپردازید.

این آپدیت در ادامه به‌روزرسانی 5.50 است که در ماه مارس میلادی منتشر شد. آن آپدیت اما ویژگی‌های خوبی را به کنسول اضافه کرد. از آن ویژگی‌ها می‌توان به کنترل بیشتر والدین، قابلیت Super Sampling برای بهبود تصاویر در کنسول PS4 Pro و مرتب‌سازی کتابخانه بازی‌ها اشاره کرد. هنوز هیچ‌گونه خبری در مورد تغییر نام کاربری‌های PSN شنیده نمی‌شود و بسیاری خواهان افزوده شدن این ویژگی به نرم‌افزار کنسول خود هستند.

بسیاری از جامعه پلی‌استیشن خواهان این تغییر بودند و سونی نیز در کنفرانس PSX بیان کرد که به‌زودی و همین امسال این قابلیت را به کنسول خود اضافه خواهد کرد. همچنین کنفرانس E3 سونی را نیز در پیش داریم و همان‌طور که احتمالاً خبر داشته باشید، سونی به دنبال معرفی رسمی چهار بازی بزرگ است و همچنین خبری از معرفی سخت‌افزار و کنسول بعدی به نام PS5 نخواهد بود. اگر این آپدیت را نصب‌کرده‌اید، خوشحال می‌شویم تجربه خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.