یحیی رحیمی

با جدیدترین دسته کنترل عجیب‌وغریب کنسول Xbox One آشنا شوید

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
880 بازدید

مایکروسافت در حال کار روی یک دسته کنترل جدید مخصوص افرادی است که نیاز به دسترسی‌های بیشتری دارند. گفته می‌شود که این کنترلر در رویداد E3 2018 مایکروسافت معرفی خواهد شد اما امروز تصاویری از این دسته کنترل عجیب‌وغریب و بامزه مایکروسافت منتشرشده است که بسیار جالب به نظر می‌رسد. این کنترلر مخصوص کنسول Xbox One است و ظاهر بسیار جالبی دارد.

تصویر درز پیداکرده از این محصول نشان می‌دهد که این دسته کنترل داری دو دکمه A و B یا همان کنترل‌کننده‌های اصلی بسیار بزرگ است. دکمه‌های کوچک معروف به d-pad و همچنین دکمه‌های اکس باکس و انتخاب‌گر نیز در این دسته گنجانده شده است. چراغ‌های LED سه رنگ در این دسته کنترل استفاده شده است و می‌توانید برای هرکدام از دکمه‌ها با توجه به سلیقه خود یک رنگ انتخاب کنید. ورودی‌های چندگانه و زیادی برای این محصول در نظر گرفته شده است و با استفاده از آن‌ها می‌توانید کنترلر را به دستگاه‌های مختلف و حتی دسته کنترل اصلی Xbox متصل کنید.

این اطلاعات توسط وب‌سایت Windows Central منتشر شده است و باید گفت که وجود و توسعه این محصول کاملاً صحت دارد. نام دسته کنترل فعلاً پروژه Z یا Project Z نام دارد. این محصول دارای یک جک هدفون و همچنین پورت USB برای اتصالات دیگر و احتمالاً شارژ کردن باتری‌اش باشد. عملکرد اصلی این کنترلر تنها کمک به گیمرها در دسترسی سریع‌تر و حتی کنترل اپ و برنامه‌های مخصوص است

هنوز هیچ‌گونه بازی مخصوص این کنترلر معرفی نشده است و مایکروسافت احتمالا برنامه‌هایی برای محصول جدید خود داشته باشد و احتمالاً بازی‌های مخصوص این دسته کنترل نیز به‌زودی معرفی شوند. انتظار می‌رود که اطلاعات کامل این محصول در کنفرانس E3 امسال منتشر شود. گفته می‌شود که کنفرانس اصلی مایکروسافت در تاریخ 10 ژوئن برگزار خواهد شد و منتظر یکی از طوفانی‌ترین کنفرانس‌های این کمپانی هستیم. نظر شما چیست؟ به نظر شما هم این کنترلر ظاهر بامزه‌ای ندارد؟

منبع: USGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.