راهنمای قدم به قدم بازی Rage 2
یحیی رحیمی

بازی Rage 2 به‌طور رسمی معرفی شد+ ویدیو گیم پلی

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,486 بازدید

چند روز پیش بود که شایعاتی مبنی بر انتشار و معرفی رسمی بازی Rage 2 شنیده می‌شد. استدیو Avalanche Studios که سازنده این سری بازی‌ها است، نسخه دوم Rage را به‌طور رسمی معرفی کرده است. بر اساس اعلام این کمپانی، بازی Rage 2 با همکاری استدیوهای Avalanche Studios و Fatalist Entertainment AB توسعه داده‌شده است و همچنین ویدیویی نیز از گیم پلی بازی منتشر شده است که جزئیات جالبی از بازی را به نمایش گذاشته است.

در معرفی بازی اما از واژه همکاری استفاده شده است که نشان از وجود استدیوهای دیگر در توسعه بازی دارد. بر اساس جزئیات بیان‌شده باید گفت که بازی برای کنسول‌های PlayStation 4، Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و همچنین این بازی یک شوتر جهان‌ باز اول‌شخص است. استدیو بازی در وب‌سایت خود بیان کرده است که:

به‌عنوان اولین فرد به دایره‌ای متشکل از جامعه، قانون و نظم وارد شوید. Rage 2 تجربه واقعی از یک شوتر جهان باز را به ارمغان می‌آورد. به هر چیزی شلیک کنید و همه‌چیز را منفجر کنید.

تصمیم به اینکه بازی Rage 2، یک جهان باز باشد؛ تصمیم بزرگی از سوی استدیو Avalanche است و البته با توجه به ساخت بازی‌های جهان بازی زیادی از سوی این کمپانی، طبیعی است که چنین تصمیمی را اتخاذ کند. کافی است که نگاهی به بازی Just Cause و همچنین جهان باز Warner Bros به نام Mad Max Video Game. به نظر می‌رسد که نسخه اول Rage با الهام گیری از نسخه‌های اولیه فیلم Mad Max ساخته‌شده باشد و از تیزر نسخه دوم نیز مشخص است که بازی تحت تأثیر فیلم Mad Max: Fury Road بوده است.


تریلری نیز از گیم پلی بازی توسط Bethesda منتشر شده است که دیدن آن می‌تواند اطلاعات خوبی در مورد بازی به اشتراک بگذارد. امروز تصاویری از بازی در اینترنت پخش شده است که حس و حال آخر زمانی Mad Max را نشان می‌دهد. این بازی ابتدا در وب‌سایت Walmart Canada قرار داده شد و بعد از توییت های زیادی از سوی Bethesda بالاخره استدیو بازی مجبور به انتشار اخبار رسمی در مورد آن شد. به نظر می‌رسد که Rage 2 از رنگ صورتی لذت می‌برد و در تمام تیزرهای بازی از آن استفاده شده است.

توسعه‌دهندگان بازی در مورد داستان بیان کرده‌اند که حالت رمان خواهد داشت و با خریداری بازی می‌توانید تا انتها آن را تجربه کنید. تاریخ رسمی بازی هنوز مشخص نیست و سال 2019 به‌عنوان زمان هدف نام برده می‌شود. نظر شما چیست؟

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.