یحیی رحیمی

صحبت‌های توسعه‌دهنده Days Gone پیرامون محیط بازی و شهرهای آن

یحیی رحیمی 25 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
678 بازدید

باید اعتراف که Days Gone در زمان معرفی رسمی آن‌چنان جذابیت خاصی نداشت و بیشتر همانند یک بازی استاندارد جهان بازی به سبک زامبی و ترس بقا به نظر می‌رسید. دو چیزی که در دنیای بازی‌های ویدیوی زیاد داریم، بازی‌های جهان باز و همچنین سبک زامبی و آخر زمانی است. از این مسائل اگر بگذریم، این بازی جذابیت‌های خاص خودش را دارد و به لطف اطلاعاتی که وب‌سایت GameInformer از آن منتشر کرده است، دریافتیم که بازی واقعاً ارزش تجربه کردن را دارد.

بعد از انتشار ویدیوها و همچنین مصاحبه‌های توسعه‌دهندگان بازی بود که نگاه‌ها به سمت این عنوان بازگشت. بسیاری بیان کردند که این بازی شباهت‌های زیادی به Legend of Zelda: Breath of the Wild دارد و به نظر می‌رسد که Days Gone یک جهان باز سیستماتیک به همراه المان‌های ترس و بقا و آخر زمانی باشد. امروز اما اطلاعات بیشتری از بازی منتشرشده است و توسعه‌دهندگان در پاسخ به سؤالات وب‌سایت GameInformer، جزئیات جالبی از این بازی بیان کرده‌اند.


یکی از بخش‌های که توسعه‌دهندگان وجود آن را تائید کرده‌اند، Fast Travel یا جابه‌جایی سریع است که یکی از ویژگی‌های اصلی بازی‌های جهان باز به شمار می‌رود. همچنین خبر از آب‌وهوای متغیر داده‌اند و البته باید خاطرنشان کرد که هیچ‌گونه تغییر فصلی در بازی وجود نخواهد داشت. جلو بردن روند داستان بازی اما کار سختی است و در طول آن مجاب به مبارزه‌های خونین و بسیار مشکلی خواهید شد. البته اساس کاربر مخفی‌کاری است اما نمی‌توان بدون کشتن، بازی را جلو برد.

علاوه بر زامبی‌های متفاوت، انسان‌ها نیز در پی کشتن شما خواهند بود و در کل می‌توان گفت که انسان‌ها جزو دشمنان اصلی حساب می‌شوند. شهرهای بزرگی در بازی حاضر هستند و یکی از آن‌ها حدود 800 نفر جمعیت را دارد. انسان‌ها نیز همان‌طور که گفته شد، به‌عنوان دشمن ظاهر می‌شوند و درواقع غول آخر داستان نیز یک انسان است و موجود عجیب‌وغریبی در کار نیست.

این بازی سال آینده و به‌طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. بر اساس گفته‌های Sony Bend اما این بازی قبل از انتشار The Last of Us Part 2 عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.