یحیی رحیمی

کارگردان Injustice 2، خبر از نسخه جدید Mortal Kombat داد

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,295 بازدید

Ed Boon که پست کارگردان خلاقیت عنوان Injustice 2 را بر عهده داشت، کمی با طرفداران عنوان محبوب Mortal Kombat بازی کرده است و خبر از نسخه بعدی بازی داده است. Boon شاید یکی از مقام‌های بالا رده عجیب‌وغریب باشد و همیشه عادت به معرفی DLC ها، محتواهای جدید و شخصیت‌ها می‌پردازد، طوری که انگار وظیفه او است! البته او اغلب شوخی می‌کند و عادت دارد که با طرفدارانش بازی کند و واقعاً معلوم نیست که کدام حرف او جدی است!

او دیشب توییتی را در حساب توییتر خود منتشر کرد که البته با بقیه شوخی‌هایش متفاوت است و این‌یکی به نظر جدی می‌رسد. او در توییت خود بیان کرده است که: آیا می‌دانید چه چیزی دیگری باحال است…؟ و به همراه آن تصویری از بازی Mortal Kombat منتشر کرده است. بازی Injustice 2 شاید یکی از بهترین‌های ابرقهرمانی بود و بسیاری منتظر DLC های جدید برای افزوده شدن شخصیت‌های جدید بودند اما به نظر می‌رسد که Boon کاملاً یک بازی جدید را معرفی کرده باشد.

بازی‌های Injustice و Mortal Kombat تنها دلیل مشهور بودن استدیو NetherRealm است. نسخه دوم Injustice در حال حاضر پرچم‌دار این استدیو است. Mortal Kombat X اما هنوز هم محبوبیت زیادی دارد و در بسیاری از مسابقات و رویدادهای رسمی بازی می‌شوند و طرفداران پر و پا قرصی برای خودش جمع کرده است. مدتی است که شایعات در مورد نسخه بعدی Mortal Kombat شنیده می‌شود و در سال 2017 بود که شخصی در Reddit با انتشار شخصیت‌های حاضر در بازی، انتظارات از نسخه بعدی را آغاز کرد.

اسامی که درز کرده است شامل: Kano، Li Mei، Noob Saibot، Bo Rai Cho، Johnny Cage، Shang Tsung، Jade، Daegon، Cassie Cage، Jacqui Briggs، Fros، Kenshi، Jax، Onaga و Kotal Kahn می‌شود که البته لیست عجیبی نیست و نباید زیاد انتظار داشت که این لیست کاملاً درست باشد. اگر Mortal Kombat امسال منتشر شود، انتظار داریم که در مراسم E3 امسال از آن خبر بگیریم. نظر شما چیست؟

منبع: GameInformer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.