E3 2018
یحیی رحیمی

سونی تاریخ و زمان کنفرانس E3 2018 خود را اعلام کرد: تمرکز تنها روی بازی های جدید

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
700 بازدید

سونی چند ساعت پیش تاریخ و زمان کنفرانس خود را در رویداد E3 2018 اعلام کرد. تنها چند هفته تا شروع این رویداد زمان باقی است و گمانه‌زنی‌ها در مورد بازی‌هایی که قرار است معرفی شوند بالاگرفته است. زمان کنفرانس به همراه چندین جزئیات از رویداد سونی منتشرشده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سونی این جزئیات را به‌طور رسمی در PlayStation Blog اعلام کرده است. می‌توانید کنفرانس امسال سونی را در تاریخ 11 ژوئن یا 21 خرداد در ساعت 6 عصر به‌وقت محلی یا 3 و نیم شب به‌وقت ایران مشاهده کنید. همانند گذشته نیز این رویداد از طریق وب‌سایت‌های YouTube، Twitch، Facebook و همچنین وب‌سایت اصلی پلی‌استیشن در دسترس خواهد بود. مدیرعامل استدیوهای SIE Worldwide به نام Shawn Layden نیز علاوه بر تاریخ و زمان، اطلاعاتی از برنامه‌های سونی در این مراسم را نیز بیان کرده است.

به نظر می‌رسد که جنبه‌های جدیدی از بازی Death Stranding معرفی خواهد شد و شاید Kojima نیز در این مراسم حضورداشته باشد. بازی جدید استدیو Sucker Punch به نام Ghost of Tsushima و همچنین بازی Spider-Man از استدیو Insomniac Games نیز حضور پرشوری در این اجلاس خواهند داشت. The Last of Us: Part II بزرگ‌ترین بازی حاضر در این کنفرانس خواهد بود و معرفی رسمی آن اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار خواهد داد.

Layden بیان کرده است که معرفی این بازی‌ها تنها برنامه سونی در این رویداد نخواهد بود و سورپرایزهایی از استدیوهای وابسته و شخص سوم نیز درراه است. تمامی برنامه‌ریزی‌ها برای ایجاد تجربه‌ای جدید و بالا بردن ضربان قلب شما به بالاترین سطح ممکن است. Layden در ادامه گفت که معرفی سخت‌افزار در کار نخواهد بود و تمامی مراسم به جنبه‌های نرم‌افزاری خواهد پرداخت.

گفته می‌شود که سونی گزارش کاملی از روند توسعه و تأخیرهای Death Stranding را ارائه خواهد کرد و تلاش دارد هرگونه ابهامی را در این زمینه برطرف کند. Ghost of Tsushima شاهد معرفی جامعی خواهد بود و همچنین Spider-Man نیز تریلر طولانی را دریافت خواهد کرد و در آخر سونی اطلاعات کاملی از توسعه و روند داستانی بازی The Last of Us Part 2 برای فهم کامل طرفداران ارائه می‌کند.

رویداد E3 2018 در شهر لس‌آنجلس آمریکا و از تاریخ 12 تا 14 ژوئن برپا خواهد بود. نظر شما در مورد کنفرانس سونی چیست؟ انتظار چه سورپرایزهایی را دارید؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.