یحیی رحیمی

آپدیت 1.2 بازی God of War با ویژگی‌هایی همچون Photo Mode منتشر شد

یحیی رحیمی 21 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,087 بازدید

بالاخره بعد از سال‌ها انتظار نسخه چهارم بازی God of War منتشر شد و موفق به کسب نمرات فوق‌العاده‌ای شد. گرافیک بازی خارق‌العاده است و جزئیات فراوان آن‌همه را میخکوب خود می‌کند. بسیاری بعد از دیدن این کیفیت دست به تهیه اسکرین شات و تصاویری از بازی زدند اما ابزاری برای آن وجود نداشت. توسعه‌دهندگان بازی اما Photo Mode را برای تهیه و انتشار تصاویر درون بازی در آپدیت 1.2 بازی به آن اضافه کرده‌اند.

آپدیت 1.2 بازی از طریق بخش Option در دسترس است و یا اگر بازی را به Touch Pad Quick Access اضافه کرده باشید، می‌توان از آن طریق نیز اقدام به آپدیت بازی کنید. Photo Mode اما به بازیکن امکان کنترل دوربین اصلی بازی را می‌دهد. دکمه‌های چرخشی واصلی بازی امکان چرخش دوربین بازی را می‌دهد. از طریق دکمه‌های R2 و L2 نیز قادر به پالا و پایین کردن دوربین خواهید شد و فشار دادن مربع نیز دوربین را به‌جای اصلی خود بازمی‌گرداند.

بعد از پیدا کردن زاویه درست، 5 تنظیم مختلف برای خلق تصویر خودخواهید داشت. با استفاده از دوربین، قادر به تنظیم عمق تصویر و همچنین طول تصویر خواهید داشت. ابزار Aperture اما کنترل المان‌هایی همچون عمق میدان تصویر، فوکوس و همچنین F-Stop را به شما می‌دهد. فیلترهای متنوعی نیز برای ایجاد افکت‌های جذاب در نظر گرفته‌شده‌اند. برای ایجاد نقطه تمرکز در تصویر نیز بردارهایی در نظر گرفته‌شده‌اند که کمک زیادی به عکاس‌های حرفه‌ای می‌کند.

ویژگی به نام تغییر شخصیت نیز در این حالت وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن به افزودن یا غیب کردن شخصیت‌های بازی در تصویر بپردازید و حتی حالت‌های بدن و صورتشان را تغییر دهید. با این ویژگی قادر به مشاهده کریتوس خندان نیز خواهید بود! از دیگر ویژگی‌های این آپدیت نیز می‌توان به نمایش متون با اندازه بزرگ‌تر اشاره کرد. بازیکنان از ابتدا انتشار گلایه‌های در مورد اندازه کوچک متن‌های بازی داشتند و توسعه‌دهنده بازی نیز چندین آپدیت کوچک را برای بهبود آن منتشر ساخته است.

منبع: USGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.