یحیی رحیمی

شایعه: NieR Automata برای کنسول Xbox One نیز عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 16 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,625 بازدید

بدون شک می‌توان گفت که یکی از بازی‌های برتر سال گذشته، NieR Automata بود. Yoko Taro و استدیو Platinum Games موفق به ساخت شاهکاری شده‌اند که تمام مرزهای پیموده شده در صنعت بازی‌های ویدیویی را برای نقل یک داستان خاص و تماماً تأثیرگذار پیموده است. این بازی تنها برای کنسول PlayStation 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود و عدم انتشار آن برای کنسول Xbox One ضربه بزرگی برای مایکروسافت بود. به نظر می‌رسد که این بازی بالاخره برای این کنسول جذاب نیز منتشر خواهد شد.

کنسول مایکروسافت اما امسال را باید منتظر انتشار این بازی باشد. بر اساس گفته‌های Jeuxvideo، روند پورت کردن این بازی شروع شده است و قرار است که به‌زودی جزئیاتی از آن بشنویم. گفته می‌شود که این منبع، پیش‌تر نیز خبرهایی همچون انتشار Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را برای کنسول‌های Nintendo Switch، Xbox One و PC منتشر کرده بود. البته تریلر بازی Spyro را نیز نباید فراموش کرد و همه‌ی این‌ها به لطف این وب‌سایت اسپانیایی بوده است.

البته جالب است بدانید که Phil Spencer نیز قول داده است که خبرهایی پیرامون بازی‌های ژاپنی در E3 امسال داشته باشد و به نظرتان این می‌تواند همان خبر باشد؟ NieR: Automata اما یک بازی در سبک اکشن نقش‌آفرینی است. داستان آن در میان جنگ‌های نیابتی بین ماشین‌های ساخته‌شده توسط مهاجمانی از دنیای دیگر و بقایای بشریت روایت می‌شود. بازی پیرامون نبرد یک رباط انسان‌نما جنگجو همراه همکارانش است. روند بازی ترکیبی عناصر نقش‌آفرینی با مبارزاتی مبتنی بر سبک اکشن است.

این بازی در زمان خود توانست توجهات زیادی را جلب کند و وب‌سایت‌های معتبر دنیای بازی نیز نمرات خوبی به این بازی واگذار کردند. موسیقی خوب و همچنین داستان بی‌نظیر از بزرگ‌ترین دلایلی است که نباید این بازی را از دست داد. اگر NieR برای Xbox نیز منتشر شود، مطمئنم که با برخورد مناسبی از سوی جامعه Xbox مواجه خواهد شد. این بازی واقعاً یکی از بهترین‌های چند سال اخیر است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.