Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

تصاویر جدید منتشر یافته از Red Dead Redemption 2 نشان از جزئیات خیره‌کننده‌ای دارد

یحیی رحیمی 16 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
2,542 بازدید

تازه‌ترین تریلر بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 2 می منتشر یافت و تکه‌های جدیدی از داستان را رونمایی کرد. پر از صدا و دیالوگ‌های کاریزماتیک، خشونت، آتش و به‌طورکلی یک غرب وحشی کامل، نسخه دوم Red Dead Redemption همان دیوانگی محضی است که شما می‌خواهید. تصاویری اما از بازی منتشرشده است که جزئیات فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد. این تصاویر نشان از نورپردازی فوق‌العاده و حیات‌وحشی حاضر در بازی دارد.


Red Dead Redemption 2 ادامه‌دهنده نسخه اول است و داستان یک گروه خرابکار Dutch به رهبری Dutch Der Linde را نشان می‌دهد. بعد از یک دزدی مسلحانه شکست‌خورده، گروه تبهکاران پا به فرار گذاشته و دربه‌در به دنبال راهی برای نجات یافتن هستند. بازیکنان اما کنترل شخصیت Arthur Morgan را به دست دارند. این فرد یکی از اعضای گروه است و به نظر شخصیت آشنایی به نظر می‌رسد.

در میان تمام المان‌های جدید گیم پلی اما سیستم Honor به بازی بازخواهد گشت و بازیکنان دوباره قادر به خاموش کردن بعضی از المان‌های نشان داده‌شده در صفحه‌نمایش مانند میزان سلامتی و درجه دستگیری خواهند بود. در خبری دیگر از بازی اما گفته می‌شود که در سال 2016 یک نقشه از منبع نامشخصی منتشر شده بود و حالا با انتشار تریلر بازی معلوم شده است که این نقشه واقعی بوده است. البته این نقشه هنوز هم قابل‌اعتماد نیست و تنها وجود اسم‌هایی همچون Van Horn روی آن به چنین شایعه‌ای بهاداده است. در زیر می‌توانید نقشه به همراه تصاویر منتشر یافته را مشاهده کنید.

قرار است در چند ماه آینده جزئیات بیشتری از بازی همانند بخش آنلاین و چند نفره بشنویم. توسعه‌دهنده بازی هنوز شایعات پیرامون نبردهای Battle Royale را رد نکرده است و معلوم نیست که چه سورپرایزهایی در انتظار ما خواهد بود. گفته می‌شود که Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر امسال برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.