God of War
یحیی رحیمی

God of War به سریع‌ترین بازی تبدیل شد که به فروش 3.1 میلیون در PS4 دست‌یافت

یحیی رحیمی 15 اردیبهشت 1397 1 دیدگاه
1,404 بازدید

استدیو SIE Santa Monica با انتشار نسخه چهارم بازی God of War، نقدهای مثبت و بسیار خوبی دریافت کرد و همین امتیازات عالی توانسته تأثیر گزافی روی میزان فروش این بازی محبوب داشته باشد. امروز PlayStation Blog اعلام کرد که سونی موفق به فروش بیش از 3.1 میلیون عدد در سر روز ابتدایی عرضه بازی شده است و همین باعث می‌شود که God of War به سریع‌ترین بازی تبدیل شود که چنین میزان فروشی را در PS4 داشته است.

گفته می‌شود که رکورد قبلی دست Uncharted 4: A Thief’s End بوده است. مدیرکل استدیو Santa Monica اما با ابراز خوشحالی خود در زمینه فروش مناسب بازی، گفت:

من می‌خواهم که شخصاً از میلیون‌ها هوادار سراسر جهان که تصمیم به همراهی کریتوس در ماجراجویی او گرفته‌اند، تشکر کنم. حمایت شما واقعاً انگیزه‌بخش است و تنها دلیلی است که ما هرروز به استدیو می‌آیم و تا توان داریم برای خلق عنوان‌های فوق‌العاده تلاش می‌کنیم. همچنین باید از کارگردان بازی آقای Cory Barlog تشکر کنم. همچنین Yumi Yang و تمام تیم فوق‌العاده ما در Santa Monica. باور و بصیرت آن‌ها در تمام روند خلق داستان و بازی باورنکردنی است. منتظر شنیدن نظرات شما طرفداران برای ایجاد تجربه و خاطرات جدید از گیم پلی و لحظات به یادماندنی God of War هستیم.

God of War از سال 2014 که زمان شروع توسعه بازی بود، تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسخه‌های قبلی به خود دیده است. کریتوس خون‌آشام، حالا پیر شده است و به همراه پسرش در حال طی مسیری خطرناک به Midgard است. دلیل این کار اما پخش خاکستر همسر دومش به نام Faye در بالاترین نقطه کوهستان است. God of War تغییرات گسترده‌ای به خود دیده است و حالا کریتوس را تنها از هوا نمی‌توان دید و پشت سر او به حالت سوم شخص هستیم. نبردهای بازی کاملاً عوض شده است و سلاح‌های جدید، نوید خون‌ریزی‌های وحشتناکی را می‌دهند.

این تغییرات البته مثبت بوده‌اند و بازی توانسته نقدهای بسیار عالی دریافت کند. اگر این بازی را تجربه کرده‌اید، خوش‌حال می‌شویم نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    mohannadi

    مهمان

    نمیشه جز فوق العاده چیزی به بازی نسبت داد
    از غم و چش اشک آلود کریتوس که سعی میکنه از پسرش مخفی کنه ( در ابتدای بازی ) و …. تا والکری هایی که به سختی از پا در میان …
    محشره
    حتما بازی کنید

    پاسخ دهید