یحیی رحیمی

Treyarch جزئیات جدیدی از بخش Multiplayer بازی COD: Black Ops 4 منتشر کرد

یحیی رحیمی 14 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,027 بازدید

جدیدترین نسخه سری بازی‌های Call of Duty به نام Black Ops 4 دقیقاً دو هفته دیگر به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. Activision اما عادت به معرفی کورکورانه بازی‌هایش ندارد و مانند همیشه اما با تصاویر و توییت هایی ما را به بازی گرفته است. Treyarch تصاویری از جدیدترین نسخه شوتر معروف خود منتشر کرده است که جزئیات ریزی در مورد بخش Multiplayer را در بردارد.

تصاویر که توسط اکانت رسمی توسعه‌دهنده بازی در شبکه مجازی توییتر منتشرشده‌اند، ویژگی‌های کلی بخش Multiplayer را به نمایش می‌گذارند. اولین ویژگی که جزئیات آن چند روز پیش نیز منتشر شد، قابلیت یا سیستم انتخاب 10 یا Pick 10 است. برای افرادی که چیزی راجع Pick 10 نمی‌دانند، باید بگوییم که در این سیستم به هر کلاس و گروه 10 امتیاز داده می‌شود و هرکدام از سلاح‌ها و آیتم‌های دیگر 1 امتیاز محسوب می‌شود و در کل با 10 امتیاز دریافت شده می‌توانید آیتم‌های مختلفی خریداری کنید.

تصویر دوم اما دیروز منتشرشده است و نشان از بازگشت پاداش‌ها یا Perks به بازی دارد. این بخش از بازی در نسخه قبلی به نام Call of Duty: WWII غایب بود و بازگشت آن می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران این بازی باشد. می‌توانید در ادامه این دو عکس را مشاهده کنید. استدیو Treyarch در توییت خود بیان کرده است که دیگر نمی‌تواند تا 17 می و تاریخ معرفی رسمی بازی برای درمیان گذاشتن جزئیات صبر کند. برای دیدن تصاویر نیز می توانید روی آن‌ها کلیک کنید و اندازه کامل آن‌ها را مشاهده کنید.


همان‌طور که گفته شد، Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ 17 می یا 28 اردیبهشت این ماه معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که تاریخ انتشار رسمی بازی نیز 12 اکتبر سال 2018 خواهد بود. این بازی برای کنسول‌های PlayStation 4، Xbox One و Windows PC منتشر خواهد شد. این بازی را می‌توانید از طریق فروشگاه آمازون پیش‌خرید کنید. نظر شما چیست؟ Treyarch چه سورپرایزهایی برای ما دارد؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.