یحیی رحیمی

کنسول جدید آتاری به نام VCS از تاریخ 9 خرداد برای پیش خرید در دسترس خواهد بود

یحیی رحیمی 12 اردیبهشت 1397 1 دیدگاه
1,129 بازدید

همه ما خاطرات زیادی با کنسول‌های آتاری داریم. دوران کودکی ما با این کنسول گره‌خورده است و کمتر کسی پیدا می‌شود که آتاری را دوست نداشته باشد. این کمپانی اخیراً بعد از سال‌ها به عرصه بازی‌های ویدیویی برگشته است و نسخه جدیدی از دستگاه بازی خود را معرفی کرده است. آتاری امید دارد که خاطرات سال‌های دور را زنده کند و بازهم بتواند موفقیت پیشین خود را کسب کند. دیروز اما کمپانی Atari اعلام کرد که سخت‌افزار جدید آن‌ها به نام Atari VCS به‌زودی و از تاریخ 9 خرداد یا 30 می میلادی برای پیش‌خرید در دسترس خواهد بود.

بر اساس گفته‌های وب‌سایت Indiegogo، دو نسخه با دورنگ مختلف در انتظار طرفداران برای خرید خواهد بود. نسخه Onyx دارای رنگ مشکی خوش‌رنگی است. درحالی‌که نسخه Collector با الهام از کنسول‌های قدیمی خود، یک بخش جلویی چوبی خواهد داشت که البته زیاد شبیه Atari 2600 نیست و این نسخه تنها برای زمان کوتاهی در دسترس خواهد بود.

نسخه‌های اولیه کنسول تنها دارای ورژن Onyx خواهد بود و با قیمت 200 دلار آمریکا برای مدت کوتاهی در دسترس خواهد بود. بسته‌هایی شامل کنترلر و دسته بازی مخصوص آتاری نیز در دسترس خواهد بود. قیمت‌های اصلی این کنسول فعلاً معلوم نیست و قرار است که بعد از اتمام پیش‌فروش، معلوم شود. البته اگر قبل از تاریخ 24 می، در خبرنامه ایمیلی Insider این کمپانی شرکت کرده باشید، تخفیف‌های مناسبی برای خرید این دستگاه جدید دریافت خواهید کرد.

بر اساس اطلاعاتی که در ماه مارس میلادی منتشر شد، کنسول Atari VCS نه‌تنها بازی‌های کلاسیکی همچون، Asteroids، Missile Command و Centipede را خواهد داشت؛ بلکه بازی‌های جدید و همچنین قابلیت استریم ویدیو را نیز خواهد داشت. قرار است که بازی‌های جدیدی به‌زودی برای این کنسول معرفی شود. گفته می‌شود که فروش عمومی کنسول Atari VCS در بهار سال 2019 شروع خواهد شد. خوشحال می‌شویم خاطرات خود را با این کنسول در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام یادش بخیر فقط دسته خلبانیه که کلی باهاش عمود پرواز بازی میکردیم .انصافا خیلی جالب الان هم روی تبلت دارمش بازی رو .الانم دسته خلبانی قشنگه چه خوش دسته

    پاسخ دهید