یحیی رحیمی

تاریخ انتشار و تریلر جدیدی از بازی Strange Brigade منتشر شد

یحیی رحیمی 8 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
776 بازدید

Strange Brigade نام یک بازی ویدیوی Co-Op سوم شخص است که با معماهای جذاب و تم ترس و بقا درهم‌آمیخته شده است. حدود یک سال پیش بود که این بازی برای اولین بار توسط استدیو توسعه‌دهنده بازی به نام Rebellion معرفی شد. امروز اما تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی منتشر شده است که جزئیات بیشتری را در مورد روایت بازی به نمایش می‌گذارد. این بازی پیرامون گروهی از جنگ جویان است که به مبارزه با فرازمینی ها سلاح برداشته و برای نجات دنیای خود از آن‌ها تلاش می‌کنند.

استدیو توسعه‌دهنده بازی اما تنها به تریلر بسنده نکرده است و تاریخ انتشار رسمی بازی را نیز اعلام کرده است. بر این اساس بازی در تاریخ 28 اوت سال 2018 یا 6 شهریور امسال منتشر خواهد شد. هر چه در داستان بازی غرق شوید، دنیا خطرناک‌تر از گذشته خواهد شد و دلیل تمام این مصیبت‌ها The Witch Queen Seteki است که به پادشاه جادوگران شهرت دارد و بار دیگر با زنده شدن از قبر خود، ارتشی از مردگان وحشتناک را به ارمغان آورده است.

پس‌ازآن است که Strange Brigade برای دفاع از این موجودات تخیلی شکل می‌گیرد و هر یک از اعضای این تیم‌ها، دارای قدرت‌ها و سلاح‌های خاص خود خواهند بود. تنها دشمنان شما را در این بازی آزار نخواهند داد و بازیکنان برای بقا باید معماهای مختلف را حل کنند و همچنین از تله‌های مرگبار جان سالم به در ببرند. این بازی بسیار باحال به نظر می‌رسد و تنها لازم است که چند ماه برای تجربه آن صبر کنیم. در زیر می‌توانید تریلر منتشرشده را مشاهده کنید.

Strange Brigade قرار است در تاریخ 28 اوت یا 6 شهریور برای کنسول‌های Xbox One، PlayStation 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.