Halo
یحیی رحیمی

Phil Spencer: نسخه‌های قدیمی Halo احتمالاً برای پلتفرم PC نیز منتشر شود

یحیی رحیمی 6 اردیبهشت 1397 2 دیدگاه
834 بازدید

مایکروسافت در چند سال اخیر با اعمال روند کند اما خوبی در حال منتشر کردن و بازسازی بازی‌های اختصاصی کنسول خود برای رایانه‌های شخصی است. به لطف قابلیت Play Anywhere می‌توانید بازی‌های مخصوص Xbox را روی Windows 10 نیز دریافت و بازی کنید. یکی از استثناهای این قابلیت اما سری بازی‌های محبوب Halo بوده است. درحالی‌که Halo Wars 2 و Halo’s Forge برای پلتفرم PC منتشر شدند اما خبری از بازی‌های اصلی محبوب Halo نبود.

البته نبود این بازی‌ها باعث به راه انداختن موج عظیمی بین سازنده‌های مادهای بازی و Modder ها شد که بازی را به‌نوعی برای PC نیز پورت کنند و منتشر سازند. یکی از ماد سازهای معروف به نام EIDewrito در حال کاری روی این پروژه است و امیدوار است به‌زودی بتواند این کار را انجام دهد. این پروژه البته توسط مایکروسافت منتفی شد و سران مایکروسافت چنین اجازه‌ای به این فرد نداند. Phil Spencer نیز به همین دلیل صحبت‌هایی درزمینهٔ این بازی بیان کرده است که می‌تواند خبرهای خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران بازی باشد.

او بیان کرده است که مایل به کار روی نسخه‌ای از Halo است که برای پلتفرم PC نیز منتشر شود و کاربران رایانه‌های شخصی نیز سری بازی‌های Halo را تجربه کنند. او با انتشار توییتی در این زمینه گفت:

Phil Spencerاین نکته خیلی مهم است. همان‌طور که به آینده این سری از بازی نگاه می‌کنیم، هیجان‌زده‌ایم که یک نسخه کلاسیک از Halo را نیز منتشر کنیم و پای تجربه Halo را به PC نیز بازکنیم و امیدوارم که بتوانیم با EIDewrito نیز همکاری داشته باشیم و بتوانیم به جامعه ماد سازها نزدیک‌تر شویم.

بر اساس این بیانات باید به‌زودی منتظر نسخه کلاسیکی از بازی Halo باشیم و احتمالاً این بازی نیز Halo: The Master Chief Collection باشد. به نظر مایکروسافت خبرهای بیشتری برای طرفداران بازی در E3 امسال داشته باشد. برای الآن اما تنها می‌توانید که Halo را روی Xbox One امتحان کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    ممنونم ممنونم از توجهتون یه دنیا ممنونم خیلی خیلی لطف کردین الهی شکر خیالم راحت شد این همه زحمت کشیدم خراب نشد ممنونم . فقط و فقط پارسی گیم رو عشقه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      مدیر سایت

      ???