یحیی رحیمی

تماشا کنید: ویدیو جدید The Crew 2 ویژگی‌های تازه‌ای از بازی را به نمایش می‌گذارد

یحیی رحیمی 2 اردیبهشت 1397 بدون دیدگاه
1,190 بازدید

یکی از بازی‌های جذاب ماشین‌سواری The Crew است و این بازی توانست با انتشار نسخه اول خود طرفداران خوبی پیدا کند. بازی در ابتدا دچار مشکلاتی بود ولی با انتشار آپدیت‌های بعدی، بازی به همان سطحی که طرفداران انتظار داشتند رسید و بسیاری منتظر نسخه دوم بازی بودند. یوبی‌سافت و استدیو بازی Ivory Tower، ویدیو جدیدی از نسخه دوم بازی منتشر کرده‌اند که ویژگی‌های جدیدی از بازی را به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که می‌دانید، این بازی یک ماشین‌سواری جهان باز و آنلاین به سبک MMO است. ویدیو جدید بازی اما نشان از ویژگی اصلی این بازی و آن‌هم نقل و انتقالات اتومبیل‌های داخل بازی است که مکانیسم آن‌ها را به‌طور کامل نشان می‌دهد. با مشاهده ویدیو می‌توان دید که این بازی کمی از واقعیت و رئالیسم دور شده است و بیشتر به سمت بازی مسابقه‌ای و لذت‌بخش رفته است که به نظر بهترین شیوه برای این بازی است زیرا که اگر یادتان باشد، نسخه اول بازی به سمت رئالیسم کشیده شد و شاید یکی از بدترین رئالیسم‌های دنیای ماشین‌سواری را به نمایش گذاشت.

نسخه اولیه بازی با انتشار بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های مختلف بسیار جذاب بود و تجربه لذت بخشی را در اختیار کاربر قرار می‌داد. انتظار داریم که نسخه دوم بازی نیز به همان جذابیت نسخه اول باشد. زمان زیادی تا انتشار The Crew 2 نمانده است و این نسخه از بازی برخلاف نسخه اول، در فصل تعطیلات زمستانی منتشر نخواهد شد. The Crew 2 در تاریخ 29 ژوئن میلادی برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید به مشاهده این ویدیو پرداخته و خوشحال می‌شویم نظر خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.