یحیی رحیمی

بازی جدید استدیو Bethesda به نام Starfield پاییز امسال منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 28 فروردین 1397 بدون دیدگاه
664 بازدید

مدتی است که گمانه‌زنی در مورد بازی افسانه‌ای Starfield بالاگرفته است. این عنوان یکی از بازی‌های معرفی نشده استدیو Bethesda است و هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی از آن مشخص نیست. بسیاری امیدوارند که این بازی را در رویداد E3 امسال مشاهده کنند و اطلاعات بیشتری از آن کسب کنند. بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط کاربری در انجمن‌های ReserEra فاش شده است؛ این بازی قرار است پاییز امسال منتشر شود و همچنین جزئیات کامل آن نیز در کنفرانس بازی‌های ویدیویی E3 اعلام خواهد شد.

شایعات پیرامون این بازی ابتدا با انتشار پستی از کاربری به نام AAMARMO آغاز شد. این فرد ادعا کرده بود که Starfield یک بازی مخصوص موبایل خواهد بود. بعدازآن بود که کاربری با نام Potterson به مطلب او پاسخ داد و عنوان کرد که این بازی مخصوص موبایل نیست و همچنین پاییز امسال منتشر خواهد شد. او همچنین خبر از معرفی بازی در کنفرانس E3 امسال داد. ازآنجاکه انجمن‌های RestEra قوانین جدی در مورد عدم انتشار اخبار کذب دارند؛ مدیر سایت با Potterson تماس گرفته است و منبع این گفته او را پرسیده است.

بعدازآن بود که یکی از مدیران سایت با نام مستعار SweetNicole، مطلبی در این زمینه منتشر کرد و در این زمینه گفت:

تیم مدیریت سایت در حال حاضر قادر به تائید حرف‌ها و ادعاهای بیان‌شده توسط Potterson نیست؛ اما این کاربر اطلاعاتی را با ما به اشتراک گذاشته است که به نظر ادعای او را تائید می‌کند؛ مانند همیشه نیز مسئولیت تمامی مطالب انتشاریافته کاربران ReserEra هستند.

به نظر می‌رسد که Potterson به‌نوعی اطلاعات معتبری در این زمینه دریافت کرده است. البته این فرد از اعضا شناخته‌شده صنعت بازی‌های ویدیویی نیست و به نظر نمی‌رسد که مسئولیتی در این زمینه نیز داشته باشد. مطالب گفته‌شده را نمی‌توان به‌طور کامل تائید کرد و درنتیجه آن‌ها را تا زمان انتشار اخبار بعدی زیاد جدی نگیرید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.