PlayStation
یحیی رحیمی

شایعات پیرامون توسعه PS5 واقعیت دارد اما عرضه آن به این زودی‌ها نخواهد بود

یحیی رحیمی 27 فروردین 1397 بدون دیدگاه
882 بازدید

همان‌طور که خبردارید، شایعات زیادی پیرامون توسعه نسل جدید کنسول‌های بازی شنیده می‌شود و در این زمینه نیز خبرهای پیرامون عرضه PS5 در سال جاری میلادی شنیده می‌شد؛ اما باید بگوییم که سونی درحال‌توسعه این کنسول است و به این زودی‌ها اما عرضه نخواهد شد. بر اساس گفته‌ها، کنسول بعدی سونی تا سال 2020 میلادی معرفی و عرضه نخواهد شد.

وب‌سایت Kotaku در گفتگو با چندین توسعه‌دهنده که نامی از آن‌ها فاش نشده است، بیان کرده است که سونی در حال برنامه‌ریزی برای انتشار نسل بعدی کنسول‌های خود است. هر دو منابع گفته‌شده اما تائید کرده‌اند که این نزدیک‌ترین زمان برای این رخداد، اواخر سال 2019 میلادی است؛ اما برنامه‌های سونی نیز می‌توان تغییر کند. در طی یک پروژه چندساله بزرگ، هزاران اتفاق ممکن است رخ دهد. سونی نیز به بهترین زمان برای عرضه سخت‌افزار جدید خود فکر کرده است و مطمئن باشید در بهترین زمان ممکن شاهد عرضه آن خواهیم بود.

گزارش منتشرشده در این وب‌سایت اما با صحبت در مورد احتمال انتشار این کنسول در سال جاری ادامه می‌یابد و البته باید گفت که در این نقطه هرگونه احتمالی ممکن است. شایعاتی نیز وجود دارد که سونی این کنسول جدید را به‌منظور تست و بررسی به چندین استدیو معتبر بازی سپرده است. البته این کنسول تست‌شده چیزی نیست که فکر می‌کنید و تنها ترکیبی از CPU و GPU بوده است و سخت‌افزار آن موردبررسی قرارگرفته است.

البته سونی همیشه قوانین خاصی در مورد کیت‌های توسعه و رازداری داشته است و به این منظور نیز شاید تنها چندین فرد در استدیو از این اتفاقات خبر داشته باشند و نمی‌توان گفت که دقیقاً این شایعات درست باشند یا خیر؛ زیرا که Kotaku در صحبت با استدیوهای داخلی سونی، هیچ‌گونه اطلاعاتی در این زمینه پیدا نکرده است. خبرهایی نیز در زمینه اجرا بازی‌های PS4 در PS5 وجود دارد که اعمال این ایده می‌تواند قدم بزرگی برای سونی باشد. گفته می‌شود که کنفرانس E3 امسال، سورپرایزهای بزرگی دارد و باید دید که PS5 نیز در این رویداد معرفی خواهد شد یا خیر؟ نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.