یحیی رحیمی

سونی استفاده از زبان و افسانه های نورس باستان در God of War 4 را تائید کرد

یحیی رحیمی 21 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,682 بازدید

می‌دانیم که تا انتشار نسخه جدید God of War زمان زیادی نمانده است و سونی هرروز در حال انتشار جزئیات بیشتری از این بازی فوق‌العاده جذاب است. اگر یادتان باشد، Bear McCreary آهنگ‌سازی دمو زنده نشان داده‌شده در کنفرانس E3 بازی معرفی شد و او اطلاعات بیشتری را در مورد بازی، زبان استفاده شده و همچنین موسیقی بازی منتشر کرده است که نکات قابل‌توجهی در آن وجود دارد.

جدیدترین نسخه خدای جنگ، با بهره‌گیری از افسانه‌های نورس به دنبال یک منبع الهام جدید برای بازی بوده است. پیشتر از اسطوره‌های یونان باستان در بازی استفاده‌شده بود و به نظر می‌رسد که برای جایگزینی آن‌ها به نورس باستان پناه آورده باشند. به دنبال این تغییرات، Peter Scaturro که مدیر بخش تولید موسیقی بازی است نیز خود را به این تغییرات عادت داده است و موسیقی پشت زمینه بازی را با الهام از اشعار نورس باستان خلق کرده است و تکه‌هایی از این اشعار در موسیقی‌های بازی وجود دارد.

God of War

تیم توسعه بازی اما برای دست‌یابی به این کار به ایسلند سفر کرده است. Scaturro در این زمینه گفته است که ایسلند مدرن زیاد تفاوتی با چیزی که هزاران سال پیش وجود داشت نکرده است و زبان آن‌ها هنوزم به همان نورس باستان شبیه است. آن‌ها برای الهام گیری از زبان نورس، یک مترجم و گروه موسیقی ایسلندی استخدام کرده است که به زبان نورس باستان آهنگ می‌خوانند. تیم موسیقی بازی اما ۀبعد از ضبط ترک‌هایی به زبان نورس به لندن سفرکرده‌اند و تکه آهنگ‌هایی با گیتار Bass نیز ضبط کرده‌اند. بر اساس گفته تهیه‌کننده موسیقی بازی، این ترک‌های ضبط‌شده در لندن همان آهنگ‌های تاریک و ترسناک استفاده‌شده در ویدیو E3 بازی است.

هدف این کار اما ایجاد حس باستانی و عمیقی برای ارتباط برقرار کردن با روح نورس و افسانه‌های آن‌ها است. همان‌طور که می‌دانید، God of War جدید در تاریخ 31 فروردین منتشر خواهد شد و تنها چند روز به انتشار آن زمان باقی است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.