یحیی رحیمی

یوبی‌سافت احتمالاً درحال‌توسعه نسخه جدید Watch Dogs است

یحیی رحیمی 20 فروردین 1397 2 دیدگاه
1,809 بازدید

یوبی‌سافت با شروع فرانچایز Watch Dogs توانست موج بزرگی بین طرفداران صنعت بازی راه بیندازد. نسخه اول بازی شکست بزرگی بود و بسیاری از افراد را ناامید کرد. نسخه دوم پیشرفت‌هایی داشت و به نظر می‌رسد که این کمپانی دنبال ساخت نسخه بعدی بازی نیز باشد. به‌تازگی ویدیویی در کانال یوتیوب UbiCentral منتشر شده است که بر اساس این ویدیو و جزئیات آن می‌توان گفت که Watch Dogs 3 در حال توسعه است.

این جریان با یک دورغ سیزده یا اول آوریل در مورد هک شدن Watch Dogs شروع شد و سپس اکانت توییتر یوبی‌سافت نیز توییتی در این مورد به اشتراک گذاشت و سریعاً نیز آن را حذف کرد. دلیل این توییت بیشتر ایجاد هیجان در بین طرفداران Watch Dogs بوده است. مشاور بازی کمپانی یوبی‌سافت نیز علاوه بر این‌ها جزئیات بیشتری را از بازی به اشتراک گذاشته است و در پاسخ به سؤالات پیرامون Watch Dogs 3 گفته است که توسعه نسخه سوم هنوز به اتمام نرسیده است اما آخرین بیلدی که از بازی تست شده است، بسیار عالی بوده است.

بر اساس گفته‌های او، تیم توسعه بازی از نتایج تست آن شگفت‌زده شده‌اند و برای انتشار بازی و رساندن آن دست طرفداران بسیار هیجان‌زده شده‌اند. این جزئیات، توسعه نسخه سوم بازی را تائید می‌کند و از یوبی‌سافت به دلیل چنین گاف بزرگی متشکریم! همان‌طور که می‌دانید این بازی هنوز تائید نهایی نشده است و اخبار پیرامون آن را زیاد جدی نگیرید؛ هرچند که تمام این اطلاعات پیرامون نسخه بعدی Watch Dogs است. نظر شما چیست؟ آیا از شنیدن توسعه نسخه سوم بازی شگفت‌زده شدید یا خیر؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    باید بازی باحالی باشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AC

    مهمان

    خبر خوشحال کننده ای بود.بی صبرانه منتظر نسخه سوم هستم

    پاسخ دهید