یحیی رحیمی

تاریخ انتشار World of Warcraft: Battle for Azeroth مشخص شد

یحیی رحیمی 18 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,240 بازدید

کمپانی Blizzard همیشه آپدیت‌های مناسبی برای بازی World of Warcraft منتشر کرده است و اخیراً نیز هفتمین بسته الحاقی بازی به نام Battle for Azeroth را معرفی کرده است. کمپانی Blizzard تاریخ این بسته الحاقی جدید را 14 اوت سال 2018 میلادی اعلام کرده است. این کمپانی پیش‌تر اعلام کرده بود که در صورت پیش‌خرید بازی، شخصیت شما از سطح 110 شروع به کار خواهد کرد و این مسئله در تمام نسخه‌های موجود بازی صادق خواهد بود.

افرادی که این بازی را پیش‌خرید کنند، از چهار مسابقه بازی به نام Allied Races بهره‌مند خواهند شد. افرادی که در تیم Alliance هستند قادر به بازی Lightforged Draenei هستند و همچنین بازیکنان Horde نیز قادر به انتخاب Nightborne خواهند بود. نسخه Battle for Azeroth شامل مسابقات جدید و متنوع زیادی است که هرکدام دارای قابلیت‌های جذابی هستند. کمپانی Blizzard علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی، جزئیات نسخه Collector را نیز اعلام کرده است.
این نسخه از بازی علاوه بر آیتم‌های داخل نسخه Digital Deluxe، دارای آیتم‌های زیر نیز خواهد بود:

نشان دوطرفه Horde و Alliance: این نشان زیبا و دوقسمتی را روی میز خود قرار دهید و به همه نشان دهید که از طرفداران پروپاقرص Warcraft هستید.

کتاب جلدسخت دوطرفه Elegy و A Good War: این آیتم کمیاب دارای دو داستان جدید از دنیای World of Warcraft خواهد بود و پیرامون نابودی Teldrassil از دو دیدگاه Alliance و Horde است. هر داستان شامل تصاویر اختصاصی بازی است. این کتاب توسط Christie Golden و Robert Brooks نوشته‌شده‌اند.

موسیقی اختصاصی Battle for Azeroth: هرکدام از نسخه‌های Collector بازی دارای یک کد برای دانلود موسیقی استفاده‌شده در بازی است.

این بسته، علاوه بر این‌ها شامل مجسمه و آیتم‌های نسخه Digital Deluxe است که و با خرید آن می‌توانید مجسمه‌های Andalar Gilded Ravasaur، Tottle و بسیاری دیگر از شخصیت‌های داخل بازی را دریافت کنید. نسخه Collector بازی World of Warcarft: Battle for Azeroth از همین‌الان برای پیش‌خرید آماده است و می‌توانید با پرداخت 100 دلار، این بازی را از آن خود کنید. افرادی که نسخه Digital Deluxe را دانلود کرده‌اند نیز می‌توانند با پرداخت پول بیشتری نسخه Collector را دریافت کنند. یادتان نرود که کد مخصوص بازی را باید تا تاریخ 31 دسامبر فعال کنید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.