یحیی رحیمی

آپدیت بزرگ PUBG منتشر شد: اضافه شدن سیستم مشاهده قاتل و بهبود وسایل نقلیه بازی

یحیی رحیمی 16 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,056 بازدید

همان‌طور که می‌دانید، PUBG یا PlayerUnknown’s Battlegrounds محبوبیت زیادی دارد و هر روز هم به تعداد بازیکنانش افزوده می‌شود. Bluehole که توسعه‌دهنده این بازی است، به‌تازگی آپدیت بزرگی برای آن منتشر کرده است که از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به‌اضافه شدن امکان مشاهده بازی بازیکنان نام برد که به شما اجازه می‌دهد تا در صورت کشته شدن به تماشای بازی فردی که شما را کشته است بپردازید.

شاید بزرگ‌ترین منبع الهام برای اضافه کردن این ویژگی، Fortnite باشد. Fortnite به‌نوعی رقیب PUBG محسوب می‌شود و این ویژگی را نیز از ابتدا شروع نبردهای Battle Royale در بازی گنجانده بود. این سیستم بین بازیکنان Fortnite بسیار محبوب است و کاملاً مناسب ژانر این بازی است. PUBG اما دارای سیستم بازپخش بازی بود که توسط آن می‌توانستید مأموریت‌های اطراف خود که هیچ‌گاه به آن دقت نکرده بودید را ببینید.

سیستم مشاهده حریف تنها تغییر این آپدیت نیست. پیش‌تر مشکلاتی پیرامون وسایل نقلیه داخل بازی بیان‌شده بود و بسیاری از وضعیت آن‌ها ناراضی بودند. گزارش‌هایی مبنی بر پرواز اتومبیل‌های داخل بازی هنگام تصادف شنیده می‌شد که به نظر می‌رسد این مشکل با انتشار این آپدیت برطرف شده است. هفته گذشته بود که توسعه‌دهندگان PUBG، نقشه 4×4 کوچک‌تری را معرفی کردند و همچنین سروری نیز برای تست آن قراردادند. این آپدیت بهبودهای کلی برای این نقشه جدید نیز دارد و اگر از طرفداران این بازی هستید آن را از دست ندهید. در ادامه می‌توانید لیست کامل بهبودهای بازی را مشاهده کنید:

ویژگی‌های آپدیت 9:

  1. بازیکنان از این به بعد قادر به مشاهده بازی قاتل خود خواهند بود و تنها کافی است روی دکمه Watch در قسمت نتایج بازی کلیک کنید.
  2. اگر شما توسط Blue Zone، Red Zone یا پایین افتادن از جایی بمیرید؛ می‌توانید به تماشای بازی فرد کناری خود بپردازید
  3. اگر فردی که به مشاهده آن می‌پردازید نیز بمیرد یا قطع شود، می‌توانید به مشاهده قاتل آن بازیکن بپردازید.
  4. می‌توانید تیم حریف و عکس‌العمل آن‌ها را نیز مشاهده کنید. این کار تنها زمانی امکان‌پذیر است که تمام اعضای تیم شما مرده باشند.
  5. می‌توانید بازیکنی که شما را کشته است را با فشار دادن دکمه R در بخش مشاهده حریف، گزارش یا ری پورت کنید.

تغییرات UI/UX:

  1. تنظیم اولیه برای مکالمات صوتی به Team Only تغییر داده شد.
  2. مشکلی که باعث می‌شد تا وسایل نقلیه به هوا پرتاب شوند و سپس به نقطه اولیه بازگردند، رفع شده است.
  3. مشکلی که اجازه مشاهده IGN فردی که شما را کشته بود را نمی‌داد رفع شده است.

تغییرات نقشه 4×4:

  1. تعداد سلاح‌ها و آیتم‌های داخل ساختمان‌های شهری و اتاقک‌های کوچک افزایش پیدا کرده است و از این به بعد می‌توانید آیتم‌های بیشتری را به خود اضافه کنید.
  2. اولین بخش آبی را Blue Zone در ابتدا بازی نشان داده خواهد شد و درنتیجه بازیکنان می‌توانند استراتژی خود را قبل از فرود مشخص کنند.
  3. زمان Blue Zone تغییر داده شده است و از این به بعد گیم پلی سریع‌تری در اولین بخش بازی خواهید داشت
  4. میزان پدیدار شدن Red Zone پایین آورده شده است و همچنین بمب‌های انتحاری کمتری نیز در این بخش استفاده شده است و البته فراموش نکنید که اندازه این بخش یکسان است.
  5. تعداد ون‌ها کمتر شده است و موتورسیکلت‌ها جای آن را پرکرده‌اند.

منبع: EuroGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.