دانلود بازی Ghost of a Tale برای PC
دانلود بازی Ghost of a Tale برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ghost of a Tale برای PC

پارسی گیم 14 فروردین 1397 بدون دیدگاه
13,326 بازدید

دانلود بازی Ghost of a Tale برای کامپیوتر

Ghost of a Tale یکی از بازی های فوق العاده ی چند سال اخیر صنعت گیم است که در سال 2016 برای کنسول های نسل هشتمی در دسترس قرار گرفت، استدیوی سازنده ی بازی یعنی SeithCG که بازی های بزرگی نیز در کارنامه ندارد، تاکنون موفق نشده نسخه ی نهایی بازی را منتشر کند و نسخه ای که هم اکنون برای کنسول ها در دسترس قرار دارد نسخه ی آزمایشی و دسترسی پیش از موعد است، عاملی که باعث شده Ghost of a Tale حتی در نسخه ی آزمایشی نیز مورد استقبال قرار گیرد، گیم پلی متفاوت بازی و جهان وسیع و گسترده ی آن است.

شما در Ghost of a Tale کنترل یک موش را در دست دارید و از دنیای پایین به جهان نگاه خواهید کرد، داستان بازی مسیر مشخصی ندارد و بیشتر داستان بازی بنا بر اتفاقاتی که برای شما و سازتان می افتد روایت می شود، گیم پلی بازی نیز دقیقا بر اساس اتفاقات بازی طراحی شده، شما باید با جستجو در محیط بزرگ بازی و کنجکاوی در مسائل مختلف به راز و رموز بازی پی برده و مسیر خود را در طی کردن مراحل هموار کنید. گیم پلی بازی به صورت نقش آفرینی طراحی شده و شما علاوه بر آزادی عمل بالا در بازی می توانید شخصیت خود شخصی سازی کرده و ویژگی هایش را نیز ارتقا دهید. یکی از نکات قابل توجه بازی در زمینه ی گیم پلی وجود حیوانات در بازی است، به این صورت که شما در بازی تنها با حیوانات در تماس خواهید بود و هیچ انسانی در گیم پلی بازی وجود ندارد.

با اینکه Ghost of a Tale توسط یک استدیوی کوچک و مستقل ساخته شده، اما بازی از لحاظ جلوه های بصری تفاوتی با بازی های نسل هشتمی دیگر ندارد و شما را به صورت کامل راضی خواهد کرد.

اگر از علاقمندان بازی های نقش آفرینی و نوآورانه هستید، Ghost of a Tale می تواند با گیم پلی و گرافیک دوست داشتنی اش شما را تا مدت ها سرگرم خود کند.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64bit
Processor: Intel i5 – 2.5Ghz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) or AMD Radeon R9 270
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Motherboard Integrated sound card
Additional Notes: Although Ghost of a Tale is fully playable with mouse and keyboard, we’d strongly recommend playing with a gamepad for the best experience.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8.1 64bit
Processor: Intel i7 – 3.4Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 (3GB) or AMD Radeon R9 285
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: Although Ghost of a Tale is fully playable with mouse and keyboard, we’d strongly recommend playing with a gamepad for the best experience.

تصاویری از محیط بازی :


بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.