یحیی رحیمی

جزئیات DLC جدید Call of Duty: WW2 به نام The War Machine منتشر شد

یحیی رحیمی 9 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,926 بازدید

بازی Call of Duty: WWII از زمان انتشار تابه‌حال طرفداران زیادی کسب کرده است و Activision نیز پشتیبانی خوبی با انتشار بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های متنوع به عمل آورده است. این کمپانی اخیراً جزئیات DLC جدیدی به نام The War Machine را منتشر کرده است که قرار است در تاریخ 10 آوریل برای کنسول PS4 عرضه شود. این بسته الحاقی دارای نقشه‌ها، مراحل جنگی و محتواهای جدیدی است.

همانند دیگر بسته‌های الحاقی Call of Duty، این DLC نیز نقشه و Map های جدیدی به بخش Multiplayer اضافه می‌کند. نبردهای مصر، Dunkirk و V2 اضافه‌شده‌اند. بازیکنان از این به بعد می‌توانند در کشور مصر و در کنار اهرام ثلاثه به جنگ بپردازند. Dunkirk بازیکنان را در شهری خطرناک و ساحلی فرانسه قرار می‌دهد که احتمالاً فیلمی به همین نام از کارگردان معروف کریستوفر نولان را نیز دیده باشید. نقشه V2 نیز بازیکنان را در محیط یک آزمایشگاه سری موشکی سرگرم می‌کند.

The War Machine همچنین دارای یک مد جنگی جدید به نام Operation Husky است. نقشه آن توسط استدیو Raven Software توسعه داده شده است و بازیکنان وظیفه جمع‌آوری اطلاعات در هدف‌های تعیین‌شده آلمان نازی را دارند. بعد از دستیابی به اطلاعات کامل اما باید نقاط مشخص‌شده را نابود کرد. برای این کار ابتدا باید هواپیماهای دشمن را نابود کرد و به بمب‌گذاران فرصت عملیات داد.

فصل جدیدی در بخش Nazi Zombies به نام Shadowed Throne شروع‌شده است. این بخش، داستان Barbarrossa را در سطح جدیدی بیان می‌کند. همان‌طور که Activision بیان می‌کند: برلین در حال سوختن است و ارتش هیولاهای Doktor Straub، آماده دفاع از شهر در برابر متهاجمان است. بر اساس معاهده Activision با سونی، بسته‌های الحاقی ابتدا برای کنسول PS4 عرضه می‌شوند و نسخه‌های مخصوص Xbox One و PC این بازی بعد از یک ماه منتشر خواهد شد. قیمت این DLC برای افرادی که مایل به خرید آن باشند، 15 دلار آمریکا خواهد بود و همچنین با پرداخت 50 دلار نیز می‌توانید DLC های قبلی و همچنین Season Pass بازی را نیز دریافت کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.