Dying Light
یحیی رحیمی

بسته الحاقی Bad Blood نبردهای Battle Royale را به بازی Dying Light اضافه می‌کند

یحیی رحیمی 8 فروردین 1397 بدون دیدگاه
2,850 بازدید

بازی Dying Light سال‌ها بعد از انتشار نیز هنوز بازیکنان زیاد و فوق‌العاده‌ای دارد. تیم پشتیبانی بازی با توسعه محتواهای جدید برای بازی توانسته‌اند طرفداران زیادی برای بازی کسب کنند و این دفعه نیز سورپرایز جدیدی برای بازیکنان دارند. بسته الحاقی جدید بازی به نام Bad Blood قرار است در ادامه سال جاری منتشر شود و جان تازه‌ای به بخشی Zombie Multiplayer بازی ببخشد.

بسته الحاقی جدید قابلیت Battle Royale را به بازی اضافه خواهد کرد و از این به بعد 6 بازیکن روی نقشه‌ای از بازی فرود خواهند آمد و باید به دنبال جمع‌آوری نمونه‌های خون پیرامون نقشه بگردند و سپس به بالگرد موجود برای فیلتر آن خون بازگردند. اما مشکل بزرگی وجود دارد و این نقشه پر از زامبی‌های جورواجور است و همگی انتظار تکه‌تکه کردن شمارا می‌کشند و درنتیجه مواظب آن‌ها باشید. راستی! تنها یک جایگاه نیز در بالگرد وجود دارد و درنتیجه یا باید ببرید یا شما نیز به یک زامبی تبدیل شوید.

طول هر سری از این مسابقه‌ها کوتاه است و چیزی در حدود 10 دقیقه، بستگی به بازیکنان در اختیار خواهید داشت. هر بازیکن تنها یک شانس برای نجات از آن جهنم دارد و درنتیجه هر خطا و اشتباهی می‌تواند به پایان یافتن زندگی شما در بازی منجر شود. این بسته الحاقی به‌منظور پایین آوردن شور و اشتیاق پیرامون بازی‌های PUBG و Fortnite است ولی روند پیش‌گرفته آن به صورتی است که نمی‌توان آن را با چنین بازی‌هایی مقایسه کرد. Dying Light: Bad Blood تجربه کوتاه‌تر، سریع‌تر و جذاب‌تری را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

هنوز معلوم نیست که آیا این بسته الحاقی دارای تأثیراتی روی بخش تک نفره خواهد بود یا خیر و هنوز نقشه‌های مورداستفاده این بخش نیز مشخص نشده است. دمو هایی که از این بسته الحاقی منتشرشده‌اند، تقریباً تمام جزئیات آن را فاش ساخته‌اند اما هنوز هم جزئیاتی وجود دارد که نیاز به شفاف‌سازی بیشتری دارند. این بازی چند سال پیش برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و همچنین رایانه‌های شخص منتشر شد و شاید بار دیگر لازم است به دنیای پر از زامبی بازی بازگردیم. فراموش نکنید که می‌توانید این بازی را از وب‌سایت ما پارسی گیم نیز برای کنسول پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر دانلود کنید.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.