Cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 برای عرضه در کنسول‌های PS5 و Xbox Two آماده خواهد بود

یحیی رحیمی 5 فروردین 1397 3 دیدگاه
972 بازدید

Cyberpunk 2077 جدیدترین بازی استدیو CD Projekt RED است. این استدیو با انتشار سری بازی‌های Witcher توانست موفقیت زیادی کسب کند. جدا از تریلری که دو سال پیش از بازی منتشر شد، جزئیات دیگری از آن معلوم نیست؛ اما به نظر می‌رسد که این استدیو در حال آماده‌سازی برای انتشار اطلاعات بیشتری است. Adam Kiciński، مدیر این کمپانی، در کنفرانس سود و زیان استدیو اطلاعات جزئی از بازی فاش کرد و به نظر می‌رسد که این عنوان بزرگ‌تر از چیزی باشد که انتظار می‌رفت.

بر اساس گفته‌های او، نسل بعدی کنسول‌های بازی هدف Cyberpunk 2077 است. او در این مورد گفت:

نسل بعدی کنسول‌ها هنوز معرفی نشده است و ما تنها می‌توانیم در مورد آن‌ها به گمانه‌زنی بپردازیم. Cyberpunk ازلحاظ تکنولوژی بسیار پیش رفته است. فناوری ما آماده کار با نسل آینده کنسول‌ها و قطعات سخت‌افزاری است. توسعه بازی به صورتی بوده است که می‌تواند از تجهیزات بسیار قدرتمند آینده استفاده کند؛ اما نمی‌توانم جزئیات بیشتری از آن در اختیار شما قرار دهم و همچنین هیچ کنسولی از نسل بعدی صنعت بازی نیز معرفی نشده است.

این تمرکز روی کنسول‌های قدرتمند و نسل بعدی کنسول‌ها به معنی این است که یک پلتفرم از قافله کنار گذاشته خواهد شد. CD Projekt Red به دنبال توسعه بازی‌هایش برای کنسول Nintendo Switch نیست. بر اساس گفته‌های Kiciński، تمرکز تیم توسعه بازی روی قدرتمندترین دستگاه‌هایی همانند PC های باقدرت بسیار بالا و کنسول‌های جدید خواهد بود.

گمانه‌زنی‌ها و شایعات حاکی از توسعه بخش Multiplayer یا چند نفره برای بازی است و Kiciński این احتمال را رد نکرد. او در این مورد بیان کرده است که همه‌چیز در نظر گرفته شده است و تیم توسعه بازی فکر همه‌چیز را کرده است. او البته از نظر دادن در این مورد خودداری کرد و تنها به گفتن اینکه بازی تک نفره خواهد بود بسنده کرد. در سؤالی از Kiciński پرسیده شده که استدیو CD Projekt RED چه زمانی جزئیات بیشتری از بازی را منتشر خواهد کرد و او در این زمینه گفت:

من نمی‌توانم زمان معرفی رسمی بازی را اعلام کنم. شاید بازی را قبل از کنفرانس E3 امسال معرفی کنیم.

منبع: US Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    arashabbasi

    مهمان

    سلام
    من بازی جی تی ای ۵ را دانلود کردم
    طبق راهنمای نصب بازی با استفاده از نرم افزارpowerisoنصب کردم
    وقتی میرم توی پوشه ی بازی که اجراش کنم با خطایNodisc inserted please insert the CD DVDمواجه شدم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به arashabbasi

      مدیر سایت

      سلام
      در مطلب مربوطه کامنت بفرستید.
      جهت نصب بازی لینک زیر را مشاهده کنید.
      https://par30games.net/learn-inistallation/