یحیی رحیمی

استدیو CD Projekt RED بازی جدید معرفی نشده ای در دست توسعه دارد

یحیی رحیمی 4 فروردین 1397 بدون دیدگاه
841 بازدید

به نظر می‌رسد استدیو توسعه‌دهنده بازی Witcher جدا از بازی Cyberpunk 2077، بازی جدیدی را نیز در دست توسعه دارد. گروه مدیریت این استدیو در گزارش فعالیت‌های خود در سال 2017، در مورد بازی Cyberpunk 2077 صحبت کرده است. بر این اساس بازی در رویداد E3 امسال معرفی خواهد شد اما به نظر می‌رسد که CD Projekt RED برنامه‌های دیگری نیز در سر داشته باشد.

بازی جدیدی در لیست برنامه‌های این شرکت قرار دارد که زمان انتشار آن بین سال‌های 2017 و 2021 بیان‌شده است و ازآنجاکه ما اکنون در سال 2017 قرار داریم، درنتیجه کارهای توسعه آن نیز شروع‌شده است.Cyberpunk 2077 پروژه‌ای بزرگ برای این کمپانی است و تمام تمرکزها فعلاً روی این بازی است؛ اما به نظر می‌رسد که یک عنوان نقش‌آفرینی دسته اول دیگری نیز در دست توسعه است.

گفته می‌شود که این بازی پیرامون داستانی قوی شکل خواهد گرفت و جزئیات دیگری از آن منتشرنشده است. شاید انتظار اینکه نسخه دیگری از Witcher با نقش اصلی فردی همچون Ciri در حال ساخت است بسیار دور از منطق باشد اما فکرش را بکنید چقدر جذاب خواهد بود! استدیو CD Projekt RED جدا از این بازی‌ها روی یک نسخه فرعی از بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز کار می‌کند و این نسخه قرار است پیرامون بازی کارتی Gwent باشد. نام آن Gwent: The Witcher Card Game خواهد بود و برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Cd Projekt RED از زمان شروع توانسته طرفداران زیادی کسب کند و بسیاری را مجذوب سری بازی‌های Witcher کند. همین دیروز بود که استدیو خبر از فروش 33 میلیون نسخه از بازی Witcher 3 داد که عدد بسیار بزرگی برای این بازی است. نظر شما چیست؟ آیا این استدیو به دنبال توسعه نسخه دیگری از Witcher است؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.