یحیی رحیمی

نسخه ریمستر Call of Duty:Modern warfare 2 دارای Multiplayer نخواهد بود

یحیی رحیمی 3 فروردین 1397 بدون دیدگاه
1,765 بازدید

بعد از انتشار نسخه Remaster بازی Call of Duty 4: Modern Warfare، بسیاری انتظار انتشار نسخه دوم را داشتند اما تا به امروز هیچ خبری از توسعه آن شنیده نشد. اما بر اساس گزارشی منتشر یافته می‌توان اطمینان حاصل کرد که بالاخره MW2 برای بار دوم به کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی بازخواهد گشت البته باید منتظر اعلام رسمی Activision باشیم.

شایعات توسعه نسخه ریمستر بازی MW2 ابتدا توسط سایت CharlieIntel شنیده شد که دارای جزئیاتی در مورد نقشه‌های بازی بود. این شایعه سپس توسط وب‌سایت Eurogamer مطرح شد و این وب‌سایت به آن قوت بخشید و حال می‌توان به‌جرئت گفت که توسعه نسخه ریمستر بازی در حال انجام است. گفتنی است قیمت این نسخه از Modern Warfare 1 پایین‌تر خواهد بود. اگر یادتان باشد آن بازی دارای برچسب قیمت 40 دلاری بود اما نسخه دوم، تنها 25 دلار قیمت خواهد داشت.

بر اساس گزارش منتشر یافته، این بازی دارای بخش چندنفره یا Multiplayer نخواهد بود و حال می‌توان دلیل قیمت پایین آن را توجیه کرد. هنوز دلیل عدم وجود بخش چندنفره معلوم نیست اما بعضی گمانه‌زنی حاکی از آن است که Activsion مایل به پراکنده‌سازی بازیکنان بین نسخه‌های متنوع بازی نبوده است و تنها می‌خواهد روی عنوان‌های جدیدتر تمرکز کند.

گفته می‌شود که بازی در تاریخ 30 آوریل امسال منتشر خواهد شد درنتیجه این نسخه از بازی را زودتر از Black Ops 4 خواهیم دید. هیچ‌کدام از وب‌سایت های Eurogamer و Charlieintel خبری مبنی بر انتشار نسخه مخصوص رایانه‌های شخصی بیان نکرده‌اند. بازسازی نسخه اول Modern Warfare بر عهده استدیو Raven Software بود اما به نظر می‌رسد که کار بازسازی نسخه دوم روی دوش استدیو دیگری افتاده است. نظر شما چیست؟ خاطرات خود را از این بازی قدیمی با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.