Sea of Thieves
یحیی رحیمی

آپدیت روز اول بازی Sea Of Thieves آن چیزی نخواهد بود که انتظارش را دارید

یحیی رحیمی 29 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,006 بازدید

مدت زیاد به انتشار بازی Sea of Thives توسط استدیو Rare باقی نمانده است. همان‌طور که می‌دانید این استدیو همیشه به حس شوخ‌طبعی خود معروف بوده است و بازهم با انتشار بازی جدیدی به دنبال سورپرایز کردن انجمن خود است. آپدیت روز اول بازی اصلاً چیزی نیست که به آن فکر می‌کنید و درواقع یک پچ بسیار عجیب و بامزه است.

مرسوم است که بازی ها در روز اول انتشار، آپدیت حجیمی را عرضه کنند که ویژگی های اساسی را به بازی اضافه می کند و مشکلات آن را برطرف می کند. استدیو Rare تصمیم گرفته است که با طرفدران خود شوخی کند و از آن جایی که چشم بندها در این بازی جایگاه ویژه ای دارند؛ تصمیم گرفته است که آپدیت روز اول را به انتشار یک چشم بند اختصاص دهد! همان طور که در تصویر می بینید، یک چشم بند با لوگو شماره 1 پچ روز اول بازی خواهد بود که با قیمت یک طلا می توان آن را خریداری کرد. استدیو نام آن را به شوخی Eye-Patch گذاشته است و به گفته حساب توییتر بازی، این چشم بند تا 29 مارس در دسترس خواهد بود پس بشتابید.

البته خود استدیو به این ایده نرسیده بود و این کاربری از وب‌سایت Reddit به نام Jefabell بود که چنین ایده‌ای را مطرح کرد. استدیو Rare نیز به شوخی گفته است که یک بطری به ساحل توسعه‌دهندگان رسیده است و نامه‌ای از Jolly Jefabell درخواست چشم‌بند کرده است و ما هم گفتیم: چرا که نه!

Sea of Thieves فردا 20 مارس برای کنسول Xbox One و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین در خبر دیگر بیان شده است که سرورهای بازی از فردا آنلاین خواهند شد و همچنین اعضا سرویس Xbox Game Pass نیز به‌رایگان بازی را دریافت خواهند کرد. البته مایکروسافت به افرادی که کنسول Xbox One X را خریداری کنند، این بازی را به طور مجانی در اختیارشان خواهد گذاشت.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.