Burnout Paradise
یحیی رحیمی

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی: جدال تازه‌کارها به نفع Burnout Paradise به پایان رسید

یحیی رحیمی 29 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,420 بازدید

مثل همیشه آخر هفته میلادی از راه رسید و آمار فروش بازی‌های هفتگی نیز مانند همیشه منتشر شد و بازی تازه‌وارد Burnout Paradise Remastered توانست به مقام اول برسد. دیگر تازه‌وارد این هفته نیز مقام خوبی کسب کرد و توانست جایگاه دوم جدول را از آن خود کند. گفتنی است این آمار مربوط به هفته گذشته میلادی تا تاریخ 17 مارس است.

کسب مقام دوم برای بازی که مربوط به کنسول Switch است، بسیار ارزشمند است. این بهترین شروع تاریخ بازی‌های Kirby در انگلستان است و رکورد قبلی مربوط به بازی‌های Kirby Triple Deluxe و Kirby: Planet Robobot بود که موفق به کسب مقام پانزدهم شد. پایین‌تر از این بازی‌ها نیز همان عنوان‌های همیشگی مانند FIFA 18 قرار دارند. این بازی توانست یک پله بالا بیایید و این هفته را در مقام سوم به پایان برساند. همچنین بازی‌های Grand Theft Auto V و Mario Kart8: Deluxe به ترتیب در مقام‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

دیگر تازه‌کار این لیست نیز بازی Devil May Cry HD Collection بود که توانست مقام سیزدهم جدول فروش را کسب کنند. بازی Beast Quest نیز که یک فانتزی نقش‌آفرینی است، هفته اول عرضه را تجربه کرد و مقامی بهتر از 35 را نتوانست کسب کند. در زیر می‌توانید 10 بازی پرفروش این هفته را مشاهده کنید. این آمار توسط دو گروه UKIE و Chart-Track جمع‌آوری‌شده است. دقت کنید که این آمار تنها مربوط به فروش فیزیکی بازی‌هاست و فروش دیجیتالی (فروشگاه‌های مجازی) در نظر گرفته نشده است.

  1. Burnout Paradise Remastered
  2. Kirby Star Allies
  3. FIFA 18
  4. Grand Theft Auto V
  5. Mario Kart 8: Deluxe
  6. Super Mario Odyssey
  7. Playerunknown’s Battlegrounds
  8. EA Sports UFC 3
  9. Fallout 4
  10. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

منبع:Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.