Battlefield V
یحیی رحیمی

بنر بازی Battlefield 5 برای مراسم EA Play لو رفت

یحیی رحیمی 29 اسفند 1396 بدون دیدگاه
976 بازدید

شایعات زیادی در مورد نام نسخه بعدی شوتر Battlefield شنیده می‌شود و اگر یادتان باشد، چند هفته پیش یک اسکرین شات از بازی منتشرشده بود که نشان از نام V برای نسخه جدید می‌داد. نسخه قبلی Battlefield 1 نام داشت و بسیاری انتظار نام Battlefield 2 را برای نسخه جدید داشتند. رفته‌رفته شایعات بیشتری در مورد بازی منتشر می‌شود و همین هفته پیش بود که حضور بازی Battlefield در مراسم EA Play تأیید شد. حال بنری از این بازی لو رفته است که شایعات پیرامون نام بازی را قوت می‌بخشد.

گفته می‌شود که داستان بازی پیرامون جنگ جهانی دوم است اما هنوز هیچ سرنخی از آن در عکس‌ها و تصاویر منتشرشده وجود ندارد و باید منتظر تأیید رسمی خود استدیو DICE بمانیم. هرچند که پیشتر تصاویری از سلاح‌های بازی منتشر شد که به نظر مربوط به جنگ جهانی دوم بودند. البته یکی از کاربران وب‌سایت Reddit نظر جالبی در مورد این بنر دارد و باور دارد که بازی در مورد اتفاقات جنگ ویتنام خواهد بود زیرا که بازی V نام دارد.

هیچ منبعی برای بنر منتشرشده وجود ندارد و درنتیجه آن را زیاد جدی نگیرید و منتظر تأیید رسمی بمانید. Battlefield 1 توانست محبوبیت زیادی کسب کند و طرفداران انتظار بالایی از نسخه جدید دارند. کمپانی EA نیز به‌منظور راضی نگه‌داشتن طرفداران بازی، تنها آیتم‌های کهکشانی را برای فروش قرار داده است و درنتیجه انتظار داریم اتفاقات پیرامون بازی Star Wars: Battlefront تکرار نشود. گفتنی است Battlefield V در اواخر سال 2018 برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا بازی در مورد جنگ جهانی دوم خواهد بود یا جنگ ویتنام؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.