God of War
یحیی رحیمی

تصاویر جدیدی از God of War منتشر شد: نبردهای فوق‌العاده در انتظار طرفداران

یحیی رحیمی 27 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,047 بازدید

شاید یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات ماه آوریل، بازگشت طوفانی خدای جنگ، کریتوس، به دنیای بازی باشد. God of War جدید در تاریخ 20 آوریل منتشر خواهد شد و هواداران حتی خبری ریز از آن را نیز از دست نمی‌دهند. Corey Barlog، کارگردان بازی، تصاویر و اسکرین شات های جدیدی از بازی منتشر کرده است که جنبه‌های جدیدی نبردهای بازی را به نمایش می‌گذارد.

سؤال‌هایی در مورد مکان‌های بازی وجود داشت و برای بسیاری جای سؤال بود که آیا می‌توان دوباره از آن‌ها بازدید کرد یا خیر که Barlog وجود این قابلیت را تأیید کرده است و بنابراین می‌توانید بار دیگر به آن مکان‌ها سفر کنید. این قابلیت برای افرادی که به دنبال جزءبه‌جزء بازی هستند بسیار جذاب خواهد بود. استدیو بازی با توسعه God of War 2 کار بزرگی درزمینهٔ بازی‌سازی انجام داد و هنوز هم کمتر بازی می‌تواند به آن کیفیت دست یابد. Barlog قول داده است که تیم توسعه بازی تمام تلاش خود را برای تکرار آن نسخه به‌کارگیرند.

ویدیویی جالب و جذاب نیز از بازی منتشر شد که نبردهای فوق‌العاده‌ای را نشان می‌داد. متأسفانه ویدیو توسط سونی برداشته‌شده است اما همان‌طور که می‌دانید، اینترنت حذف شدن ندارد و این ویدیو هنوز هم وجود دارد که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مشاهده آن بپردازید. ویدیو کوتاه منتشرشده شباهت بسیاری به تریلر مراسم E3 سال 2016 میلادی دارد. ما نبردی تن‌به‌تن و از نمای نزدیک را مشاهده می‌کنیم که دشمنان توسط ضربه‌های سریع و قدرتی از پا درمی‌آیند. همچنین نبردها توسط یک چکش به شکل شخصیت Thor دیده می‌شوند و حتی چکش بعد از پرتاب به کریتوس بازمی‌گردد.

نبرد موجود در ویدیو بسیار جذاب است و هرکسی را میخ‌کوب می‌کند. این بازی در تاریخ 20 آوریل برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشرشده را مشاهده کنید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.