Call of Duty Modern Warfare 2
یحیی رحیمی

نسخه ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 روی فروشگاه آمازون قرار گرفت

یحیی رحیمی 27 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,417 بازدید

به نظر می‌رسد که کهنه‌کار دنیای شوتر ها بار دیگر با گرافیک بالاتر و جلوه‌های بصری بهتر به کنسول‌های بازی شما باز می‌گردد. کمتر گیمری پیدا می‌شود که برای یک بار Call of Duty: Modern Warfare 2 را تجربه نکرده باشد. شایعاتی در زمینه توسعه نسخه Remaster بازی شنیده می‌شد و به نظر باید مهر تأییدی روی آن شایعات بزنیم زیرا که وب‌سایت Amazon مخصوص کشور ایتالیا، این بازی را به لیست بازی‌های خود اضافه کرده است.

آمازون علاوه بر لیست کردن بازی، جزئیاتی همچون قیمت و تاریخ انتشار را نیز مشخص کرده است. بر این اساس، بازی در تاریخ 30 آوریل و با قیمت 20 دلار برای کنسول‌های بازی PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. در نظر داشته باشید که چنین اتفاقاتی در صنعت بازی زیاد می‌افتد و می‌تواند تنها یک اشتباه از طرف فروشگاه آمازون باشد؛ اما به‌هرحال انتشار نسخه ریمتسر و بازسازی‌شده Modern Warfare 2 تعجب‌برانگیز نیست.

کمپانی Activision نسخه ریسمتر شده اول بازی به نام Modern Warfare را نیز سال قبل میلادی برای کنسول PS4 منتشر کرد و توانست نظرات مناسبی نیز از سوی بازیکنان و منتقدان دریافت کند. البته بازی بعد از 30 روز برای کنسول Xbox One و رایانه های شخصی نیز منتشر شد و یک محدودیت 30 روزه برای این پلتفرم ها در نظر گرفته شده بود. اگر یادتان باشد وجود آن بازی نیز قبل از معرفی رسمی به‌طور مشکوکی لو رفت و چنین لو رفتن‌هایی عجیب نیست. نسخه قبلی بازی از دو طریق فروشگاه‌های فیزیکی و دیجیتالی در دسترس بود و انتظار می‌رود که چنین اتفاقی برای این بازی نیز بیفتد. اگر وجود چنین نسخه ای واقعیت داشته باشد، انتظار داریم به زودی از طرف Activision معرفی شود.

نظر شما چیست؟ اگر این بازی را تجربه کرده‌اید، از خاطرات خود در این زمینه برایمان بگویید.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.