Tomb Raider
یحیی رحیمی

بازی Shadow Of The Tomb Raider معرفی شد

یحیی رحیمی 25 اسفند 1396 2 دیدگاه
2,549 بازدید

به نظر می‌رسد که Lara Croft بازهم به کنسول‌های بازی بازگشته است. بعد از تعداد زیادی گمانه‌زنی و درز اطلاعات، بالاخره کمپانی Square Enix ساخت و توسعه نسخه جدیدی از بازی را تائید کرد. کمپانی همچنین تاریخ انتشار بازی را نیز روز 14 سپتامبر عنوان کرده است و همچنین اعلام کرده است که این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بر اساس گفته‌ای Square Enix، بازی Shadow of the Tomb Raider یک فینال جذاب برای داستان اصلی Lara خواهد بود و داستان پیرامون لحظه سرنوشت‌ساز مبدل شدن Lara Croft به Tomb Raider است. قرار است اطلاعات بیشتری از بازی به‌زودی در دسترس قرار داده شود و بر این اساس، استدیو روز 27 آوریل میلادی را روز رونمایی رسمی از بازی اعلام کرده است. معرفی Shadow of the Tomb Raider با توجه به گفته‌های Square Enix در ماه دسامبر سال پیش عجیب نیست و بسیاری منتظر اعلام رسمی ساخت این بازی بودند. تریلری نیز از بازی منتشرشده است که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

استدیو در آن زمان بیان کرده بود که رویدادهای بزرگی در سال 2018 در انتظار این کمپانی است و از اشتیاق توسعه‌دهندگان برای ادامه ماجراجویی‌های Lara Croft خبر داده بود حتی پیش‌تر از آن نیز لوگو بازی در یک سری پاورپوینت‌ها مشاهده‌شده بود و همین شایعه توسعه بازی را قوت بخشید. معلوم نیست که چه افرادی در پشت‌صحنه توسعه نسخه جدید هستند و احتمالاً Crystal Dynamics دیگر سازنده این عنوان نخواهد بود زیرا که این استدیو پروژه جدیدی را روی میز کار دارد که پیرامون فیلم سینمایی Avengers است. پیش‌تر منابعی بی‌نام خبر از ساخت و توسعه نسخه جدید بازی توسط استدیو Eidos Montreal داده بودند و احتمالاً ساخت نسخه جدید نیز بر عهده این استدیو باشد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    E

    مهمان

    توی rise of the tomb raider یه چند تا سوال بی پاسخ موند تو داستانش و اون کسی که میخواست به Lara Craft شلیک کنه و از کشتنش منصرف میشه امیدوارم این یکی پاسخی برای پسرش های من باشه.داستان بازی برای من خیلی مهمه امیدوارم به بهترین شکل داستانش قشنگ باشه.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    میلان

    مهمان