GTA V
یحیی رحیمی

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفتگی: GTA V کهنه‌کار در صدر!

یحیی رحیمی 25 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,735 بازدید

صنعت گیم روزهای عجیبی را در هفته گذشته میلادی به سر برد. بازی جهان باز و جذاب Grand Theft Auto V بازهم توانست بعد از گذشت سال‌ها از تاریخ انتشار، بازهم به جایگاه اول جدول فروش دست یابد. بر اساس آمار منتشر یافته از Chart-Track که مربوط به هفته گذشته میلادی تا روز 10 مارس است؛ GTA V بار دیگر مقام اول را کسب کرد و این دفعه پانزدهم است که این بازی مقام اول این جدول را به خود اختصاص داده است.

مقام‌های بعدی فهرست این هفته به دو عنوان تازه منتشر یافته اختصاص دارد. بازی مسابقه‌ای TT Isle of Man: Ride on the Edge کار خود را در جایگاه دوم به پایان رساند همچنین جدیدترین شوتر کمپانی سونی به نام Bravo Team که از عناوین اختصاصی کنسول PSVR است به جایگاه سوم دست‌یافت. از بازی‌های تازه منتشر یافته می‌توان به نسخه فیزیکی Life is Strange: Before the Storm و Final Fantasy XV: Royal Edition اشاره کرد که توانستند هفته اول را به ترتیب در جایگاه‌های 18 و 31 به پایان برسانند.

بازی‌هایی همچون FIFA 18 و Call of Duty: WWII نیز به ترتیب به جایگاه‌های چهارم و پنجم سقوط کردند. در اتفاقی جالب و تحسین‌برانگیز برای نینتندو نیز سه بازی از کنسول Switch توانستند به فهرست 10 بازی پرفروش هفته برسند. بازی‌هایی همچون Mario Kart Deluxe، Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild به ترتیب در جایگاه‌های 6-7 و 10 جدول این هفته قرار گرفتند. در ادامه می‌توانید لیست 10 بازی برتر را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این آمار مربوط به فروش فیزیکی است و داده‌های فروش دیجیتالی تأثیر داده نشده‌اند.

  1. Grand Theft Auto V
  2. TT Isle of Man: Ride on the Edge
  3. Bravo Team
  4. FIFA 18
  5. Call of Duty: WWII
  6. Mario Kart 8: Deluxe
  7. Super Mario Odyssey
  8. Playerunknown’s Battlegrounds
  9. Monster Hunter World
  10. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.