Microsoft
یحیی رحیمی

مایکروسافت تاریخ کنفرانس‌های خود در رویدادهای E3 و GDC 2018 را اعلام کرد

یحیی رحیمی 24 اسفند 1396 بدون دیدگاه
535 بازدید

بزرگ‌ترین رویدادهای دنیای بازی در حال وقوع هستند و زمان زیادی تا شروع آن‌ها نمانده است. مایکروسافت نیز به این منظور تاریخ کنفرانس‌های دو مراسم بزرگ E3 و GDC امسال را اعلام کرده است و بر این اساس، E3 امسال در تاریخ 10 ژوئن برای مایکروسافت شروع خواهد شد. شروع این مراسم در روز یک‌شنبه خواهد بود که دقیقاً همان روز معرفی‌شده برای کنفرانس پارسال است. همچنین مایکروسافت از برنامه‌های خود برای رویداد GDC پرده‌برداری کرده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

Tom Waren، نویسنده وب‌سایت The Verge که پارسال قبل از اعلام مایکروسافت، خبر از پروژه‌ای سری به نام Project Scorpio داد؛ تأیید کرده است که مایکروسافت امسال رویه‌ای متفاوت پیش‌گرفته است و به دنبال برنامه‌ی خاص و متفاوت است. بر اساس گفته‌های او به‌زودی معلوم خواهد شد که این برنامه متفاوت چه خواهد بود.

ممکن است که مایکروسافت چیزی همانند نینتندو را معرفی کند و از بازی‌های زنده و آنلاین به فرمت مستقیم و آفلاین تغییر مسیر بدهد اما خب این کار به معنی از دست دادن بازار به سونی است و در عمل غیرممکن است. معلوم نیست که مایکروسافت چه برنامه‌ای در سر دارد و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم. تنها یک هفته تا کنفرانس توسعه بازی به نام GDC باقی‌مانده است و مایکروسافت برنامه‌های خود را برای این کنفرانس مشهور نیز اعلام کرده است.

بیشتر کنفرانس‌های مایکروسافت در این رویداد حول سرویس‌هایی همچون Azure و PlayFab خواهد بود. البته رویدادهای اسپانسری زیادی نیز در طول هفته اعلام‌شده جریان خواهند داشت. همچنین API های جدیدی برای توسعه‌دهندگان تدارک دیده است که باعث افزایش کیفیت جلوه‌های بصری و هوش مصنوعی در توسعه بازی‌های ویدیوی خواهد شد. باید شاهد خبرهای جذابی از این کنفرانس باشیم هرچند که تابه‌حال عنوان بزرگی در این رویداد معرفی نشده است و بیشتر حول روش‌های جدید برای توسعه بازی‌های ویدیویی بوده است.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.