Pillars of Eternity II Deadfire
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Pillars of Eternity II: Deadfire به 18 اردیبهشت موکول شد

یحیی رحیمی 24 اسفند 1396 بدون دیدگاه
609 بازدید

Pillars of Eternity II: Deadfire نام جدیدترین بازی استدیو Obsidian Entertainment است. این بازی به سبک RPG است و داستان آن در مورد دنیایی به نام Eora است و شخصیت اصلی که Watcher نام دارد قادر به ذهن‌خوانی مردم و خاطرات گذشته‌شان است. به نظر می‌رسد عرضه بازی تعلیق خورده است و تاریخ انتشار آن به 18 اردیبهشت یا 8 ماه می میلادی موکول شده است. پیش‌تر گفته‌شده بود که بازی در سوم آوریل سال جاری منتشر خواهد شد و حال این تاریخ به 8 می تغییر پیداکرده است.

استدیو در انجمن بازی با انتشار پستی عنوان کرده است که توسعه‌دهندگان در حال اعمال نظرات بازیکنان در مورد بازی هستند و این کار بیشتر از زمان پیش‌بینی‌شده طول می‌کشد. یکی از توسعه‌دهندگان بازی در این مورد گفت است که:

ما می‌دانیم که شما به همان اندازه هیجان‌زده‌اید که ما در مورد انتشار Pillars of Eternity II: Deadfire شور و شوق داریم. همان‌گونه که احتمالاً حدس زده باشید، Deadfire بازی بسیار بزرگی است و از نسخه اول خود بسیار عظیم‌تر است. Obisidian تلاش بیشتری از خود Abydon برای خلق عنوانی فوق‌العاده و همچنین اعمال نظرات بی‌سابقه که بعد از انتشار نسخه بتا دریافت کردیم به کار گرفته است. ما تنها چند هفته از زمان اصلی برای سروسامان دادن به بازی و انتشار یک عنوان بدون مشکل فاصله گرفته‌ایم.

بازیکنان اطلاعات بیشتری را در مورد تعلیق به‌عمل‌آمده دریافت خواهند کرد و امیدواریم که این تأخیر اعمال‌شده باعث بهبود گیم پلی بازی شود. همان‌طور که گفتیم، داستان بازی در مورد فردی به نام Watcher است که بعد از تجربه‌ای نزدیک مرگ تصمیم به مسافرت به دنیایی جدید برای پیدا کردن Eothas، خدای نور، می‌گیرد. گفتنی است که تمامی تصمیمات گرفته‌شده روی نتیجه داستان تأثیر خواهد گذشت و درنتیجه مواظب تصمیمات خود باشید!

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.