Tom Clancy's Splinter Cell
یحیی رحیمی

نسخه جدید بازی Tom Clancy’s Splinter Cell روی وب سایت آمازون مشاهده شد

یحیی رحیمی 24 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,493 بازدید

زمان زیادی از عرضه نسخه قبلی بازی Splinter Cell به نام Black List گذشته است و از سال 2016 شایعاتی مبنی بر توسعه نسخه جدیدی از بازی شنیده می‌شد؛ اما آیا یوبی‌سافت بالاخره آماده معرفی Splinter Cell جدید است؟ عده‌ای از طرفداران کنجکاو دنیای گیم موفق به کشف صفحه‌ای در وب‌سایت آمازون شده‌اند که نشان از فروش بازی دارد و همچنین برچسب ” موجود” نیز روی آن وجود دارد!

نکته جالب اینجاست که تگ E3 نیز در صفحه وجود دارد و این می‌تواند به معنی معرفی نسخه جدید بازی در کنفرانس امسال E3 باشد. قبلاً یک منبع داخلی تأیید کرده بود که Michael Ironside به عنوان صدا پرداز شخصیت Sam Fisher به بازی بازخواهد گشت. از آن زمان اطلاعات دیگری در مورد بازی در دسترس نبوده است و همه‌چیز در خفا پیش رفته است. مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت در حین کنفرانس E3 سال پیش بیان کرده بود که طرح و شماتیک های زیادی از Splinter Cell دریافت کرده‌اند و در حال تصمیم‌گیری روی آن‌ها هستند.

همان‌طور که می‌دانید، نسخه قبلی بازی در سال 2013 منتشر شد و موفق به کسب نقدهای خوبی از جانب منتقدان و طرفداران شد. یوبی‌سافت پیش‌تر نیز تأیید کرده بود که Splinter Cell را فراموش نمی‌کند و برنامه‌هایی برای بازی دارد. به نظر نمی‌رسد که این صفحه را خود یوبی‌سافت قرار داده باشد زیرا که اگر بازی نیز تحت توسعه باشد؛ ایجاد صفحه آمازون در مراحل آخر روند توسعه قرار خواهد داشت نه اینکه چند ماه قبل از معرفی احتمالی باشد. به‌هرحال خوشحال خواهیم شد اگر نسخه جدیدی از بازی را ببینیم البته از یاد نبرید که بازی The Division 2 نیز چند ماه پیش از E3 امسال رونمایی شد و شاید این بازی نیز به دنبال همان باشد. نظر شما چیست؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.