State Of Decay 2
یحیی رحیمی

State Of Decay 2 از ریز تراکنش‌ها پشتیبانی نخواهد کرد

یحیی رحیمی 23 اسفند 1396 بدون دیدگاه
678 بازدید

State of Decay 2 یکی از بازی‌های مورد انتظار پلتفرم PC و کنسول Xbox One است. زمان زیادی تا انتشار این بازی باقی نمانده است و اگر یادتان باشد مشخصات سیستم موردنظر آن نیز اعلام شد. به نظر می‌رسد که State of Decay 2 از روند پیش‌گرفته شده در صنعت بازی به دور خواهد بود و بر اساس اعلام استدیو بازی، Undead Labs، خبری از ریز تراکنش‌ها در این بازی نخواهد بود.

Jeff Strain، مدیر استدیو، در گفتگو با وب‌سایت IGN بیان کرده است که ریزترکانش ها جایگاهی در این بازی زامبی محور نخواهند داشت. این تصمیم، کار جسورانه‌ای است زیرا که در حال حاضر تمام بازی‌های ریزودرشت از این ریز تراکنش‌ها به منظور سود بیشتر استفاده می‌کنند. البته این قابلیت تنها برای پلفترم PC و کنسول Xbox One در دسترس خواهد بود و کاربران Xbox 360 آیتم‌هایی همچون Prepper’s Pack را مشاهده خواهند کرد. قیمت این پک 1 دلار است و دارای سه نوع سلاح مختلف است.

استدیو بازی اما نسخه‌های متفاوتی از بازی را در نظر گرفته است که به مرور منتشر خواهند شد. هنوز دلیل این تصمیم Undead Labs مشخص نشده است اما احتمالاً دلیل آن اتفاقات پیش‌آمده پیرامون Star Wars: Battlefront 2 است. State of Decay 2 در ماه می برای ویندوز و Xbox One منتشر می‌شود و DLC های مختلفی نیز بعد از انتشار برای خرید در دسترس خواهند بود؛ همچنین آیتم‌های جذابی برای افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند در دسترس خواهد بود. گفتنی است که نسخه اصلی بازی دارای برچسب قیمت 30 دلاری خواهد بود و این قیمت برای نسخه Ultimate بازی، 50 دلار خواهد بود. گفتنی است که اعضای سرویس Xbox Game Pass این بازی را به طور رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.