Days Gone
یحیی رحیمی

دلیل به تعویق انداختن انتشار بازی Days Gone تکنیکی نبوده است

یحیی رحیمی 23 اسفند 1396 بدون دیدگاه
645 بازدید

بازی Days Gone یکی از عنوان‌هایی بود که توانست توجهات زیادی را در کنفرانس E3 سال 2016 جذب کند. این بازی ساخته استدیو SIE Bend است و دارای سبک ترس و بقا و فرار از زامبی است. از آن موقع دیگر اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نبوده است و اگر یادتان باشد؛ چند روز پیش بود که استدیو توسعه بازی تاریخ انتشار Days Gone را به سال 2019 موکول کرد.

تغییر تاریخ انتشار این بازی برای طرفداران صنعت گیم کمی شکه کننده بود زیرا که دو سال از زمان معرفی بازی می‌گذرد و قاعدتاً باید در این سال منتشر می‌یافت. یکی از تحلیل گران وب‌سایت Niko Partners به نام Daniel Ahmad در وب‌سایت RestEra در مورد روند توسعه بازی توضیح داده است و بر این باور است که تأخیر به وجود آمده هیچ ارتباطی به روند توسعه بازی ندارد. او در جواب به یکی از کاربران که ادعا می‌کرد روند توسعه بازی به جهنم تبدیل شده است؛ گفت که روند اتفاقات دقیقاً برعکس چیزی است که فکر می‌کنید.

برای یکی از کاربران سؤال بود که معنی عبارت دقیقاً برعکس چیزی که فکر می‌کنید چیست و Ahmad در پاسخ به این فرد گفت که:

تیم توسعه بازی از زمان‌بندی تعیین‌شده خود جلوتر هستند و بازی باید در زمان تعیین‌شده منتشر می‌یافت. با توجه به گفته‌های این فرد، Days Gone دچار چالش‌های توسعه نشده و شاید دلیل این تأخیر تبلیغاتی باشد و بعید است که بازی دچار اتفاقات پیرامون The Last Guardian شود.

Days Gone یک بازی ویدیویی و زامبی محور است و تنها برای کنسول PS4 منتشر می‌شود. شخصیت اصلی داستان Deacon St.John نام دارد که در مسیر خود دچار درگیری با زامبی‌هایی می‌شود که در تلاش برای تسخیر او هستند.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.