Neil Druckmann
یحیی رحیمی

Neil Druckmann به سمت نایب‌رئیس استدیو Naughty Dog منصوب شد

یحیی رحیمی 21 اسفند 1396 بدون دیدگاه
610 بازدید

کمتر کسی در صنعت بازی پیدا می‌شود که نام Neil Druckmann را نشنیده باشد. او خالق عنوان‌های اختصاصی و جذابی همچون The Last of Us و همچنین Uncharted 4 است. او در حال حاضر روی The Last of Us Part 2 کار می‌کند و استدیو Naughty Dog نیز به‌منظور پاداش زحمات او، Neil را به سمت نایب‌رئیس استدیو منصوب کرده است.

از تبعات این تغییر این است که Druckmann دیگر کارگردان The Last of Us Part 2 نخواهد بود و مسئولیت‌های او به طور کامل تغییر داده شده است. او از این به بعد مقام کارگردان خلاق یا Creative Directorرا بر عهده خواهد داشت. در ادامه تغییرات، Anthony Newman و Kurt Margenau که یکی از اعضا برجسته گروه توسعه بازی Uncharted: The Lost Legace بودند؛ به عنوان کارگردان‌های جدید به تیم توسعه بازی The Last of Us Part 2 اضافه می‌شوند.

خوب است که می‌بینیم استعدادهای برجسته جدیدی قادر به اثبات خود در استدیو هستند. Druckmann نیز 10 سال پیش همانند این دو عضو جدید به استدیو پیوست و توانست به‌خوبی از شانس به وجود آمده استفاده کند و خوب است که می‌بینیم بینیم افراد دیگر نیز چنین شانسی را به دست آورده‌اند. پیوستن Druckmann به تیم مدیریت استدیو به معنی حذف کامل ایده و سبک او در توسعه قسمت دوم The Last of Us نیست و به‌طورقطع سلیقه و سبک و سیاق او را می‌توان توان در تمام TLOU2 مشاهده کرد. نظر شما چیست؟ آیا استدیو Naughty Dog تصمیم درستی در این زمینه گرفته است یا خیر؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.