Tom Clancys Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

Rainbow Six Siege موفق به کسب رکورد جدیدی روی پلفترم PC شده است

یحیی رحیمی 19 اسفند 1396 بدون دیدگاه
767 بازدید

دو سال از انتشار شوتر موفق Rainbow Six Siege می‌گذرد و این بازی هنوز هم طرفداران زیادی دارد. بازی توانسته رکورد جدیدی در تعداد بازیکن‌های آنلاین به ثمر برساند که قابل‌توجه است. بازی بعد از انتشار آپدیت Operation Chimera موفق به کسب رکورد 176,856 بازیکن آنلاین به طور هم‌زمان در سرویس استیم شود.

این آمار توسط Steam Chart منتشر شده است و نشان‌دهنده رشد مداوم و ثابت Rainbow Six Siege در طول چند ماه گذشته است. برای مقایسه می‌توان به رکورد قبلی 125000 بازیکن آنلاین بازی اشاره کرد که مربوط به ماه فوریه گذشته است. با توجه به این آمار می‌توان گفت که بازی نسبت به ماه قبل، حدود 50000 بازیکن جدید اضافه کرده است. این آمار تنها مربوط به سرویس استیم است و آمار Uplay که سرویس اصلی کمپانی یوبی‌سافت در دسترس نیست.

Siege در ماه دسامبر سال 2015 میلادی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد. یوبی‌سافت به‌تازگی اعلام کرده است که فروش بازی در تمام پلفترم ها از 27 میلیون گذشته است. این آمار شامل افرادی که بازی را به‌صورت Trial نیز بازی کرده‌اند می‌شود اما بازهم عدد خیلی بزرگی است.

یوبی‌سافت آماری از تعداد بازیکنان آنلاین کنسول‌های نسل هشتمی بازی منتشر نکرده است و نمی‌دانیم که آن‌ها چگونه با پلتفرم PC مقایسه می‌شوند اما به‌هرحال بازی محبوبیت بسیار زیادی را کسب کرده است و عجیب نیست که یوبی‌سافت به دنبال ساخت نسخه دوم بازی به این زودی‌ها نیست و تصمیم گرفته است که به پشتیبانی مناسب خود ادامه دهد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.