Days Gone
یحیی رحیمی

انتشار عنوان اختصاصی Days Gone به سال 2019 موکول شد

یحیی رحیمی 19 اسفند 1396 بدون دیدگاه
815 بازدید

یکی از جذاب‌ترین و خیره‌کننده‌ترین بازی‌های کنفرانس E3 سال 2016، Days Gone بود که قرار بود امسال به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر شود؛ اما به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار این بازی به سال بعد موکول شده است. این عنوان یک بازی ویدیوی به سبک جهان باز و ترس و بقا است که توسط SIA Band توسعه‌یافته است. داستان بازی دو سال پس از یک بیماری همه‌گیر جهانی مخرب اتفاق می‌افتد و بازیکن باید با در دست گرفتن کنترل شخصیت جایزه‌بگیر داستان، با کشمکشی بی‌رحمانه برای بقا مواجه شده و دنبال علتی برای زندگی بگردد.

بر اساس گزارشی از US Gamer، سونی این عنوان را قبلاً در لیست بازی‌های مورد انتشار سال 2018 قرار داده بود اما چند روز پیش این لیست تغییر کرده است و بازی در پنجره 2019 قرار داده‌شده است. البته این وب‌سایت تنها به این لیست بسنده نکرده است و برای جزئیات بیشتر با سونی تماس گرفته است و سخنگوی کمپانی نیز در جواب به این سؤال بیان کرده است که انتشار بازی Days Gone به سال 2019 موکول شده است و همچنین قول داده است که تاریخ دقیق انتشار بازی را به‌زودی اعلام کند.

این خبر برای افرادی که به دنبال تجربه این بازی در سال جاری بودند زیاد خوشایند نیست اما امیدواریم که این تأخیر به وجود آمده باعث خلق عنوان انحصاری به‌یادماندنی برای کنسول PS4 باشد. امسال عناوین انحصاری خوبی همانند God of War و Detroit: Become Human برای این کنسول منتشر می‌شوند و می‌توان گفت که 2018، سال بزرگی برای سونی و عنوان پلی‌استیشن است.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.