Life is Strange
یحیی رحیمی

اطلاعات جدیدی از بخش داستانی بازی Life is Strange به‌زودی منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 19 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,136 بازدید

یکی از بازی‌های موردتوجه در چند سال اخیر Life is Strange بوده است. بازی داستان یک دختر به نام Max را روایت می‌کند که دچار اتفاقات ناگوار و زیادی در طول بازی می‌شود. او دارای قدرت سفر در زمان است و این قدرت نیز او را دچار بیماری و ضعف روانی کرده است. داستان فصل اول بازی به نام Before the Storm در مورد یک طوفان بزرگی است که راه شهر است و هرروز بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود.

اخیراً استدیو بازی، Dontnod Entertainment، در اکانت شبکه اجتماعی Tumbler خود، قول داده است که جزئیات بیشتری را در مورد فصل جدید بازی در ماه‌های آینده منتشر کند. استدیو بازی از دو توسعه‌دهنده این بازی به نام‌های Michel Koch و Raoul Barbet نام‌برده است و بیان کرده است که اگر این دو فرد در چند ماه آینده به تیم توسعه بازی بازگردند، داستان قسمت جدید بازی را منتشر خواهیم کرد.

زمان زیادی از انتشار اولین نسخه بازی گذشته است و طاقت طرفداران به سر آمده است و امیدواریم که معرفی داستان قسمت بعدی بازی زودتر انجام گیرد اما با توجه به تأخیرهای زیاد بازی، به نظر نمی‌رسد این کار به این زودی‌ها انجام گیرد. نسخه قبلی در سال 2015 منتشرشده بود و بیشتر روی رابطه بین Chloe و Rachel متمرکز بود. گمانه‌زنی در مورد آینده داستان نیز بالاگرفته است و معلوم نیست که چه به سر Max Caulfield می‌آید. آیا او دوباره به Arcadia Bay بازمی‌گردد؟ باید منتظر ماند و دید که داستان به کجا می‌رسد. نظر شما چیست؟

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.