Call of Duty Advanced Warfare
یحیی رحیمی

صحبت‌های کارگردان طراحی بازی Call of Duty 2018 از چالش‌های پیرامون توسعه بازی

یحیی رحیمی 15 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,023 بازدید

بر اساس گزارش‌های معتبر، استدیو Treyarch وظیفه ساخت و توسعه نسخه بعدی شوتر محبوب Call of Duty را بر عهده دارد. هیچ‌گونه جزئیات دیگری از داستان و گیم پلی بازی در دسترس نیست و این تنها چیزی است که به طور رسمی پیرامون بازی می‌دانیم. David Vonderhaar، کارگردان و طراح استدیو، در شبکه اجتماعی توییتر، چندین توییت را در مورد تجربه کار با استدیو Treyarch و همچنین نسخه جدید Call of Duty بیان کرده است.

Vonderhaar از چالش‌های تجربه‌شده و پیش روی در دوران کاری و حرفه‌ای خود صحبت کرده است و بر اساس گفته‌هایش، درس‌های بزرگی از این چالش‌ها گرفته است. او در ادامه از نحوه برخورد استدیو Treyarch در مقابله با این چالش‌ها صحبت کرده است و بر این باور است که استدیو Treyarch در حال خلق بهترین عنوانی است که تابه‌حال وجود داشته است. او در این زمینه بیان کرده است که:

من به‌طور رسمی در تاریخ 21/10/1996 به استدیو پیوستم. یک دهه طول کشید تا شانسی کامل به‌دست بیاورم تا بتوانم تأثیر مستقیمی روی طراحی بازی داشته باشم و همچنین 10 سال دیگر نیز طول کشید تا توانستم در این کار خبره شوم. مطمئن نیستم که آیا مثل قبل هرروز به سرکار می‌روم تا بازی‌های جدیدی خلق کنم. فکر می‌کنم که تنها دلیل ادامه دادن من دیدن تلاش فوق‌العاده تیم من هنگام برخورد با چالش‌ها و مشکلات است که به‌گونه‌ای فوق‌العاده با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنند و من دوست دارم کنار چنین افرادی باشم. خوشبختانه 10 سال کمتر طول کشید تا من بتوانم تمام فاکتورهای لازم برای ایجاد یک تیم حرفه‌ای طراحی را یاد بگیرم و من باید کمک به تیم طراحی را ادامه دهم و با چالش‌های دست‌وپنجه نرم کنم زیرا که در حال انجام بهترین کارهای تمام عمرمان هستیم.

بر اساس شایعات، نسخه جدید Call of Duty به نام Black Ops 4 خواهد بود و برعکس نسخه قبلی، بازی بیشتر روی زمین دنبال می‌شود. بعضی از شایعات خبر از نسخه مخصوص کنسول Switch بازی می‌دهند که در باید صبر کرد و دید که توسعه بازی به چه صورتی خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.