Battlefield 1
یحیی رحیمی

ریز تراکنش‌های بازی Battlefield 5 تنها مربوط به آیتم‌های کهکشانی خواهد بود

یحیی رحیمی 15 اسفند 1396 بدون دیدگاه
771 بازدید

بحث روی جدیدترین نسخه شوتر معروف Battlefield بالاگرفته است و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون آن وجود دارد. پیش‌تر گفته‌شده بود که بازی دارای ریز تراکنش‌ها خواهد بود. خرید پولی آیتم‌های داخل که به ریز تراکنش معروف است، مدتی است در تمام بازی‌ها به‌کاربرده می‌شود انتقادات زیادی را پیرامون خود دیده است. Star Wars: Battlefront 2 مشکلات زیادی در این زمینه ایجاد کرد و حتی بسیاری این بازی را تحریم کردند.

از زمان عرضه Battlefront 2 بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی تمرکز خود را روی این ریز تراکنش‌ها منعطف کرده‌اند و همین موضوع تأثیر بسیار بزرگی روی جهت‌گیری و تصمیم‌گیری کمپانی‌های بزرگ داشته است و به نظر می‌رسد که EA و DICE نیز مشکلات به وجود آمده را درک کرده‌اند و در حال بهبود این مشکل هستند. بر اساس گزارشی از Kotaku، بازی Battlefield 5 که اواخر سال جاری منتشر خواهد شد؛ دارای سیستم ریز تراکنش خواهد بود و این سیستم بهبود بسیار زیادی نسبت به سیستم استفاده‌شده در Battlefront 2 خواهد داشت.

برعکس Starwars که مکانیسم آن تنها بخر و ببر بود؛ ریز تراکنش‌های استفاده‌شده در Battlefield V تنها برای آیتم‌های کهکشانی خواهد بود و هیچ‌کسی قادر به خرید تمام آیتم‌های بازی نخواهد بود. هرچند که استدیو DICE بازهم از این سیستم استفاده کرده است اما جای خوشحالی است که از مسائل پیرامون بازی Battlefront 2 درس گرفته‌اند. بر اساس گزارش‌ها نام این نسخه جدید این شوتر محبوب، V یا 5 خواهد بود و داستان بازی پیرامون اتفاقات جنگ جهانی دوم است.

Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.