Monster Hunter World
یحیی رحیمی

Iron Galaxy: پورت Monster Hunter برای کنسول Switch سخت است اما غیرممکن نیست

یحیی رحیمی 15 اسفند 1396 بدون دیدگاه
670 بازدید

جدیدترین نسخه Monster Hunter به نام World توانسته موفقیت‌های بسیاری را کسب کند و نزدیک به 7.5 میلیون نسخه از بازی به فروش رفته است. بسیاری منتظر نسخه مخصوص کنسول Switch بودند اما Capcom بیان کرد که عرضه بازی برای کنسول Switch کار بسیار سختی است؛ اما تیم حاضر در استدیو Iron Galaxy نظر دیگری دارد. این تیم قبلاً هم وظیفه پورت بازی Skyrim را به کنسول Switch داشته است و خیلی هم خوب از پس آن برآمده است.

مدیرعامل استدیو، Adam Boyes، اما در اکانت توییتر خود نسبت به این موضوعات واکنش نشان داده است و به نظر می‌رسد در پی آن بوده است که Capcom را راضی به پورت این بازی کند. او در توییت خود بیان کرده است که می‌داند روند پورت بازی به کنسول Switch چقدر چالش‌برانگیز است اما استدیو Iron Galaxy متخصص این کار است و افراد حاضر در Capcom را ناامید نخواهند کرد. یکی از کاربران به توییت او پاسخ داده است و بیان کرده است که این کار بسیار سخت اما Boyes عنوان کرده است که باوجوداینکه کار بسیار مشکلی است اما غیرممکن نیست.

دیدن عرضه Monster Hunter World برای نینتندو Switch بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و می‌تواند علاوه بر سود بیشتر برای Capcom، فروش کنسول را نیز بالاتر ببرد. البته این توییت ها به معنی اعلام رسمی چنین کاری نیست اما خوب می‌شنویم که پورت بازی برای کنسول Switch کاملاً غیرممکن نیست. نظر شما چیست؟ آیا Capcom درخواست این استدیو را خواهد پذیرفت یا خیر؟

Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.