Far Cry 5
یحیی رحیمی

ریز تراکنش‌ها در Far Cry 5 نیز حضور خواهند داشت اما خبری از Lootbox ها نخواهد بود

یحیی رحیمی 12 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,104 بازدید

تنها چند هفته تا انتشار جدیدترین نسخه عنوان بزرگ Far Cry باقی‌مانده است و هرروز جزئیات جدیدی از محتوای بازی و گیم پلی آن منتشر می‌شود. گفته می‌شود که Far Cry 5 نیز همانند دیگر بازی‌های اخیر کمپانی یوبی‌سافت از ریز تراکنش‌ها استفاده خواهد کرد. شنیدن این خبر تعجب‌برانگیز نیست زیرا که یوبی‌سافت، گنجاندن ریز تراکنش‌ها در بازی‌های خود را به یک نرم طبیعی تبدیل کرده است.

البته خبر خوب این است که تنها ریز تراکنش‌ها در این بازی استفاده می‌شوند و خبری از Lootbox ها نخواهد بود. درنتیجه اگر شما مایل به هزینه کردن در بازی هستید، حداقل از اینکه چه چیزی را دریافت می‌کنید اطمینان حاصل خواهید کرد. همچنین دیگر لازم نیست که آیتم‌های به‌دردنخور را دریافت کنید و هر آیتمی که لازم می‌دانید را می‌توانید خریداری کنید. عنوان Far Cry در طول سال‌های جاری دستخوش تغییرات زیادی بوده است و از یک بازی سبک بقا به عنوانی سراسر هیجان تبدیل‌شده است.

اگر یادتان باشد، یوبی‌سافت هفته گذشته خبر از اضافه شدن یک سگ به بازی داد و این هفته نیز خبر از اضافه شدن یک شخصیت جدید داده است. نام این شخصیت Cheeseburger است که یک خرس گریزلی است و شما می‌توانید با به خدمت گرفتن آن، به کشتن دشمنانتان بپردازید. این خرس به‌طور عجیبی قدرتمند است و توانایی کشتن افراد را به‌راحتی دارد. یوبی‌سافت اضافه کردن شخصیت‌های عجیب‌وغریب را با انتشار DLC جدیدی برای بازی ادامه خواهد داد و قرار است که پای زامبی‌ها را نیز به بازی باز کند.

Far Cry 5 در تاریخ 27 مارس میلادی برای کنسول‌های PS4، Xbox One و همچنین رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. گفتنی است که این تاریخ مربوط به ایالات‌متحده است و باید ببینیم که بازی چه مقدار توجهات را جلب خواهد کرد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.